I'm walking on sunshine.


Tead, miks sõrmede vahel vahed on? Et keegi võiks oma sõrmed sinna vahele pista.




Nojou.
Ütleme nii, et mul ei ole siia mitte midagi asjalikku kirja panna. Mingeid erilisi "suursündmusi" pole juhtunud, mida peaks mainima. But I'm trying!;)
Täna käisin lõpuks siis veenist vereproovi andmas. Pidin juba teisipäeval seda tegema, kuid ei saanud. Arsti ei ilmunud lihtsalt kohale. Tuus! Ma kartsin alguses. Kuigi olin kuulnud neid jutte, et näpust proovi võtmine on valusam. Ja nii ongi. See torge oli veits valus, aga ma arvasin hullemat. Tahate veel detailsemalt?:D Aga vot ei saa.
Koolis tegime veel inglise keele eksamit, niimoodi prooviks. Ülimalt lihtne oli! Nüüd ma olen suht kindel, et valingi kolmandaks eksamiks endal inglise keele. Kuigi ma mõtlen keemia peale ka, see läheb jälle ülesmäge. Viimase töö sain 5, ma nii tubli. Ühiskonna õpetaja üritab mulle ka eksamit pähe määrida. Iga tund räägib minuga sellest juba.
Kool oli täna põrgu. Nagu ikka, hakkas mind peavalu piinama. (MA EI JÕUA NEID ENAM KANNATADA) Vahepeal ikka päris hullusti, kui ma püsti tõusin või midagi. Anoh, vähemalt sai geograafia vastatud ilusti 4 peale ja ekoolis kohe ilusam pilt. Pole seda kolme seal enam. Ja kui mõelda, koolist on alles 1 kuu läbi, 2 veel. Peab vastu pidama!
Ma imestan, et mul tuju siiamaani positiivne püsinud. I'mwalking on susnhine, ooo. Vikerkaare vabariiklased. Sellega tuli bioloogia tunni kirjavahetus meelde. Tegelt meil ikka hea klassikoosseis. Vähemalt üks grupp, nendega saab ikka kohutavalt palju naerda. See on üks asi, miks mulle meeldib koolis käia. Aganoh, midagi on minuga siiski lahti. Ma ei oska seda seletada. Selline heaolu tunne on, aga samas on ebakindlus. Eii oska seletada. Miu.
Geograafia tund oli täna parim. Ajasime Kümmeli nii naerma, et ta läks uksest välja, pea tv vahel, et naerda. Päris päris naljakas ikka. Ja homme muide juuksurisse. New haircut! Eks näis, mis sellest välja tuleb. Usun, et täitsa muutun. ;D Aga jamh, loodame kõik, et sobib ja värki. Mjäuh.

If you are what you say you are, a superstar:)

Kommentaare ei ole: