It's hard to let go of the past, when it's holding the best memories.

Life is a waterfall, we're one in the river and one again after the fall. Swimming through the void, we hear the word. We lost ourselves but we find it all. Cause we are the ones that want to play, always want to go but you never want to stay. And we are the ones that want to chose, always want to play but you never want to lose.

Joukz.
Ütleme nii, et täna oli suht mõttetu päev. Võib isegi öelda, et selline tavaline pühapäev, kuigi peale eilset kohutavat ilma oli meeletult tore natuke päikest näha. Mõnesmõttes ma armastan pühapäevi, sest siis on hommikusöögiks pannkoogid. Miiu:). Täna magasin kaua. Võinoh, normaalselt ikka. Mõtlesin küll, et täna võiks palju asju ära teha. Raamatukogus käia, koristada, kuid ma ei teinud midagi. Mul polnud lihtsalt tuju ega ka tahtmist. Naljakas on see, et ma küll olen põhimõtteliselt terve nädalavahetuse maha maganud, kuid tunnen end nii, nagu poleks päris mitu päeva maganud. Vähemalt hommikul ja pärastlõunal ma tundsin end nii. Nüüd on juba parem, sest ma hakkasin lõpuks tegutsema. Käisin väikse tiiru väljas jalutamas, vaatasin telekat (O.C.!) ja hakkasin õppima. Üsna palju oli õppida, kuna homme on geograafias, mu lemmikaines, töö. Imekombel sai enamus selgeks. Loodetavasti tuleb hinne ka positiivne.
Ma olen viimastel päevadel uuesti hakanud kuulama System Of A Downi. Ma ei tea, see rahustab mind kuidagi. Igatahes nende muusika on ülimalt hea. Üks parimaid laule on Aerials. Vähemalt minu arvates, kuid kõik on geniaalsed. Küll varsti see hoog ära läheb ja suur tränavajadus tagasi tuleb.


Kisskissbänbäng.:*

Kommentaare ei ole: