What's another day.

See ongi siin ilmas see kõige pöörasem: sa võid muutuda peaingliks, narriks või kurjategijaks, ja keegi ei märka. Aga kui sul nööp puudub, siis märkab igaüks.

Nojou.
Ega siin eriti midagi huvitavat juhtunud pole. Algas jälle uus koolinädal. Võin isegi öelda, et suht ränk nädal, kui päevikusse pilk visata. Üpris palju töid on, jei!
Mul ei ole umbes midagi siia kirja panna. Kool on elu;D. Tegelt sain täna huvitava asja enda kohta teada. Võinoh, kas see on just huvitav, kuid Gert ütles, et mul on tekkinud naise hääl. :D Mäletan veel seda, kui mu onu ajas mind telefonis mu vennaga sassi.
Täna ütles klassijuhataja, kes on juhuslikult ka meie eesti keele õpetaja, kui ta meile kirjandeid kätte jagas, et talle meeldis seekord kõige rohkem minu kirjand.
Birgitiga just arutasime, et meile kuluks õudsalt üks massaaž ära. Muide, see oli sõbrapäevaks pisike vihje;). Iga päev võiks keegi massaaži teha. Mjäuh:).

Tegelikult kummitab koguaeg üks lause mu peas.



Kommentaare ei ole: