Inimene ei armasta täiuslikkust. Ta teeb täiuslikuks selle, mida ta armastab.

Jouks.
Kell oli umbes 11. Avasin oma voodis silmad ning esimene asi, mida ma märkasin, et taevas on nii imeliselt sinine ja kaunis. Ma teadsin, et täna on see päev, kui üle pika pika aja on õues imeilus ilm. Ma armastan seda ilma. Päike ja õues on nii mõnusalt külm ja värkske. Ma isegi ei tahtnud enam edasi magada. See peab ikka midagi olema, kui MINA edasi ei maga. Niisiis tänane hommik algas nii. Ega kaua aega ei läinudki mööda, kui tõusin ülesse ja hakkasin askeldama. Nüüd meenus mulle, et ma pole täna jõudnud midagi süüa..Peaks vist seda tegema.
Käisin korra siis tiiru poes ja jalutasin niisama. Kodus kõik ütlesid, et õues on hästi külm, kuid kui ma õue jõudsin, siis mul küll külm ei hakanud. Imelik, olen vist nii hämmingus ilmast, et ei saa enam aru, kas on külm või mitte. Igatahes i m e l i n e .
Varsti varsti hakkab eurospordist jälle suusahüpped. Seekord siis Innsbruckis. Kindlasti ma edastan selle, kuidas Gregoril läks ka siia. Selles võite kindlad olla. Eks siis tänagi möödub väike osa mu päevast teleka ees.
J u b e, 2. ja poole päeva pärast peab kooli minema. Siis läheb põrgu lahti. Ma ei taha ju veel. Aga jah, palju tahad, vähe saad. Ma ei oska siia enam midagi tarka kirja panna, niiet lõpetan.
Ahjaa, mul tuju ka üpriski normaalne.

Kommentaare ei ole: