Landing in London.

Pole mõtet oma elu üle kurta, see on sinu ainulaadne võimalus. Kui sa küllalt kaua oled elu vaadand läbi toonitatud päikseprillide ja su sul kõige kohta negatiivne hinnang, siis võib viga olla vales valguses. Sa võtad klaasid eest ja vaatad teiselt küljelt. Igal asjal on ka päikselisem pool. Nii sa mõne aja pärast juba tunned, et on kõige taga eriline hool. Mure mõtted on kui tüütud ronga parved, mis su rõõmuraasud ära nokivad. Las nad lendavad, kuid olema pead valvel, et sa pesa neil ei laseks punuda. Lase valgus oma südamesse tulla, las see valgustab su igapäeva teed. Ja sa näed, kui võrratu võib elu olla ja kui eriline oled ise veel.

Nii ongi ja nii peabki olema. Crux - Päikselisem pool. Üle miljoni aasta kuulan jälle seda laulu, mõnus(:.

Nojou.
Lubasin, et räägin siis midagi ka moeshowst. Ütleme nii, et päris vahva oli. Ma ise küll ei tahtnud lavale minna janii, aga kui see kõik kõrvale jätta, siis oli ägenz. Tõsiselt häid kostüüme ja esinemisi oli ka. (NÄEEEED, HELERI, sa tead, millest ma räägin. MODELLO!) Niitore, nii tore. Pärastpoole toimus seal mingi disko moodi asi ka, suht lühikest aega oli. Ega seal ei jõudnud ka eriti palju olla, selline väss oli peal, jees. Igatahes tore õhtu oli.
Peaksin vist ka ära mainima, et mul juba kolmandat päeva järjest pea valutab. Noh, mul on üleüldse need peavalud suht tihti. Täna sain juba sõbrannade käest "natuke" pahandada, et miks ma arsti juurde ei lähe. Kes läheks? Need on kõigest peavalud ja mul on endast suht ükskõik, niiet pole probleemi.
Agaaa tänaa on üks toretoretore päev. Täna avatakse/avati K90. Lõpuks ometi. Ja kell pool 7 hakkavad hüpped. Kui need just ei jää halva ilma tõttu ära. Kuid ma tõsiselt loodan, et ei jää. Tanel tuli ennem mulle linnas vastu, kui koolist koju tulin ja küsis, et kas ma ikka tulen vaatama. Loomulikult ju!:) Igati hea. Ma loodan, et läheb veel paremaks.


Kisskissbängbäng.


Kommentaare ei ole: