On see armastus, mida ma su silmis näen või peegeldub vaid minu oma vastu?


Jouks.


Eile käisime siis Liisuga õhtul poes. Tegime Konsumis meeletuid sisseoste. Ja kindlasti. Igatahes koolitarvete juures ma avastasin enda kunstiteose, mille ma kunagi ammu ammu sinna maalisin. "Maigu tegi nalja." Ja järgmisel hetkel ilmuski Maigu sinna, ütles Elisele: "Ma mõtlesin, et kes see vanamutike siin on, aga siis vaatasin kosse ja mõtlesin, et see peab Elise olema." Üldse ei naernud, mkm.
Peale seda läksime mõneks ajaks koju ja peagi olime tagasi väljas. Otsustasime, et lähme Meranosse. Ma ei tea, eile oli imelik päev. Vaatasime Elisega üksteisele otsa ja ainult naersime. Põhimõtteliselt nalja nagu ei olnudki. Kohe näha, et oleme peast soojad. Mõne aja pärast tulid sinna lambist Kaabliorav ja Kaablisannu. Mingi täiesti äkitselt ilmusid välja, Merano akna taha. ;D Nad ajasid mul juhtme nii kokku, et ma ei suutnud enam mõelda kah. Osavad. Koomikud on nad ka. Hiljem saime teiste sõpsudega kokku ja läksime Toivo poole. Seal passisime natuke aega ja läksime Elise juurde filmi vaatama. "10 põhjust sind vihata" käis. Kõik koos pillisime seal.;D Igatahes superlõbus õhtu oli!
Täna läksin Tartusse hommikul. Ilm oli järjekordselt superilus. Käisin tööõpetuse jaoks kangast ostmas. Hakkan kleiti õmblema. Eks siis tsillisingi seal Tartu vahel ringi. Seal oli nii suur tuul ja sellepärast külmusin seal vahepeal, kui ühest kohast teise kõndisin. Igatahes tulin ma sealt selle surmabussiga tagasi, mis igalt poolt läbi sõidab. Kuid mul on isegi hea meel. Nii hea oli loksuda bussiga ja kuulata muusikat. Eriti kui õues oli kõik nii ilus. ERITI taevas. Ma armusin ära sellesse. Ühel pool oli selline superilus sinine ja teisel pool selline oranži ja kollase segu. IMELINE! Igatahes toretoretore.:)

Kommentaare ei ole: