Ei saa olla parem, kui süda sees tunneb.

Nojou.

Midagi erilist pole mul siia oma nö superhuvitavast elust kirja panna. Kool oli täna igav, nagu tavaliselt. Mõtlesin, et tulen poole päeva pealt ära, sest enesetunne polnud just mul parim. Imestan, et pea ei valutanud. Anoh, üks asi on hea, sain füüsikas 5 ja vene keele töö tegin ka 5 peale. Praegu, rõhutan praegu, on veel ekoolis ilus pilt, kuid varsti ilutseb seal geograafia koha peal suur ilus 3 (loodetavasti). Ütleme nii, et see töö läks väga nihu. Saab vastama minna, aww. Geograafia on minu jaoks täielik müstika või nimetage seda nii, kuidas ise tahate. Mina seda lihtsalt ei mõista.
Täna sain jälle arstitädi juures käia. Oma hingamisteede värgiga ja viimasel ajal kalliks saanud peavalude pärast. Nii tore, nii tore.Teisipäeval esimesest tunnist pean ka sinna minema. Võetakse veenist verd, jess! Keegi mul kätt ei taha hoidma tulla? Ma hea meelega võtaks kellegi kaasa endaga. Vastikvastik. Ja vitamiinid on elu!
Ma tahan tantsida! Nagu nii nii väga. Jeah, ma armastan tantsimist. Ehk siis ma ootan juba pikisilmi 25. jaanuarit. Kobige siis kõik sinna ikka kohale(Kultuurimajja loomulikult). Seltsis segasem, mjäuh! Nüüd meenus mulle, et meil reedel lastekooriga esinemine. Disko ajast.:/ Kell 7 mingi kiriku juures. Pomm alla. Eks peab siis kiirelt peale seda diskole rannima.

Kisskissbängbäng.

Kommentaare ei ole: