Sometimes you just have to run away to see, who is coming with you.

Pick me up now, I need you so bad.


Nojou.
Põhimõtteliselt olen ma surnud. Ausalt. Kõik tänu sellele, et eile oli disko. Meeletu väsimus on peal, mõtlemisvõime on mul ka hetkel 0'i lähedane. Kael on ka valus ja üleüldse, masendav on olla.

Nagu ma ütlesin, oli eile disko. Tegelt oli täiega lõbus, mulle meeldis:). Tantsida sai ikka üsna korralikult ja nalja sai ka meeletult. Igatahes vägaväga vahva.
Et siis täna ei ole üldse tore olla. Ma jõin koolis neli tassi kohvi, väsimuse peletamiseks muidugi. Ega see eriti tore ei olnud. Natuke palju sai vist, vahepeal käed värisesid ja vahepeal oli üsna ära. Selline tunne nagu segi oleks olnud.:D Mitte.
Üldiselt on nii, et tänane päev oli põrgu. Rohkemat ei oska öelda ega ka kirja panna.


What I've got to do to make you love me?

Kommentaare ei ole: