We all have our time machines. Some take us back, they are called memories.Some take us forward, they are called dreams.


I know you think that I shouldn't still love you, I'll tell you that. But if I didn't say it, well I'd still have felt it, where's the sense in that?



Hei.
Eile oli pääris huvitav õhtu. Kui ma ennast õigesti väljendan, tavaliselt see mul eriti hästi ei õnnestu. Et siis alguses läksime Merkaga Meranosse, nagu ikka. Ootasime seal pitsat ja rääkisime niisama. Hiljem otsustasime, et ikkagi lähme Robi sünnipäevale. Niisiis jõudsime kohale, veidike passisime ja tantsisime. Õudsalt head muusikat lasti seal. Signe poiss on DJ ja tema hoolitses kõige selle eest. Tore oli. Mõni aeg hiljem siis tulime sealt ära. Cristo, Jaak ja Kaabliorav tulid meile autoga vastu, aww. Igatahes asi lõppes nii, et ma olin omadega Aedlinnas. Suht normaalne rahvas oli seal. Ühed eriti toredad tüübid kah, piinasid mind seal. Vahepeal ajas täitsa närvi juba. Üritasid mind ühe tüübiga nö paari panna. :D "Sinu unistuste prints ootab sind." Blabla. Igatahes meeletult tore oli, pole ammu nii palju naerda saanud. Eriti hea oli nn seebikat kommenteerida. Osa 1 000 320 , action!:D Ma ei saa, liiga naljakas oli. Hommikul pidin peaaegu ära lämbuma, sest ma naersin niiii, et pisarad silmis.

Kommentaare ei ole: