Suddenly the world seems such a perfect place.

Never knew I could feel like this. Like I've never seen the sky before. I want to vanish inside your kiss. Every day I love you more and more. Listen to my heart, can you hear it sings? Telling me to give you everything. Seasons may change, winter to spring. But I love you until the end of time. Come what may, come what may, I will love you until my dying day. Suddenly the world seems such a perfect place. Suddenly it moves with such a perfect grace. Suddenly my life doesn't seem such a waste. But our world revolves around you. And there's no mountain too high, no river too wide. Sing out this song, I'll be there by your side. Storm clouds may gather and stars may collide but I love you until the end of time.

Ewan McGregor & Nicole Kidman - Come what may. Ma jumaldan seda laulu.

Eile vaatasin päev otsa telekat. Titanicu ajal nutsin. See on vist film, mille vaatamisel ma nutan alati. Õhtul, võin isegi vist öelda, et öösel, vaatasin filmi "Mouline Rouge." Ma ei mõista, miks ma seda pole varem vaadanud? Imeline lihtsalt. Nagu tavaliselt, hakkasin ma nutma. See oli nii ilus, kuid samas nii kurb. Ja need sõnad seal üleval, need on selle laulu sõnad, mille peale ma nutma hakkasin. Need on nii tõesed, nii ilusad. Igatahes terve see film on lihtsalt kirjeldamatult hea.
Täna tegin ka oma magamise rekordi. Ärkasin kell 17.00. Tuus olen, mis teha.
Aaah, ma ei suuda, ausalt. Ma tahan nii väga olla õnnelik, rõõmus. Kuid koguaeg kisub tuju sinna allapoole. No ma lihtsalt EI tea enam midagi ja ei oska enam midagi arvata ka.

Kommentaare ei ole: