Meelituste tagamõtteks on soov. Jääb ainult küsimus - milline?

Kuuma päikese eest, merre sukeldun ma. Liuglen lainete sees, suplen soolases vees.




Nojou.
Oleks see vaid nii. MEELETULT tahaks sooja, päikest, vaheaega. Ehk siis ühe sõnaga öelduna suve. Õues on kohutav ilm, tõesti kohutav. Masendavalt vastik. Ma ei oska õiget halvustavat sõna siia välja mõelda, et ilma kirjeldada. Ma enam ei saa aru, kas taevast sajab alla vihma, lund või rahet. Või siis üldse midagi vahepealset.
Igatahes tänane päevaplaan on suht-mitte-midagi-tegemine. Loodetavasti jõuan veel paar filmi lõpuni vaadata. Enne käis elekter ära, tuli tagasi ja jälle läks ära. Nagu näha, siis nüüd on jälle olemas. Kellelgi mingeid häid plaane õhtuks ei ole tehtud? Kui on võiks mulle ka keegi midagi teada anda. Oleks vähemalt äkki midagi õhtul teha.(:
Aga eile käisingi siis Tehvandil võistlusi vaatamas. Ma ei oska kirjeldada, millises meeleolus ma olin. Ausalt:D See ei olnud mina seal. Igatahes võimas. Ikka palju võimsam. K70 ei paista enam sealt väljagi. Igatahes see piirkond on püha koht. Vähemalt minu jaoks.(a)
Eile pidin veel öösel hakkama öösel "Vimma" vaatama. ETV pealt pidi tulema. Anoh, see jäi ainult mõtteks. Ma pidin öösel veel hakkama veel kõiki ägedate kõnedega pommitama. See on vist õige koht, kus ma võin öelda, et anna andeks, Sannu, et ma sulle ei helistanud. Ma jäin magama kogemata. Vaatasin Grey anatoomia ära ja Mati* tuli tagasi janii oligi. Kui kunagi uus õudukas tuleb, siis ma korraldan selle asja ära.:)


*Une Mati. Loomulikult.:D
Kisskissbängbäng.

Kas ma olen maininud, et ma jumaldan meestelõhnu? Mitte, et ma neid ise kasutaks.;D

Kommentaare ei ole: