Uuel aastal uue hooga.


Nojou.

Ja ongi käes aasta 2008. Aastavahetus oli parim! Lõppes küll samamoodi nagu eelmine aasta, kuid siiski. Võibolla seepärast oligi parim. Kõik see ilutulestik ja oeh. See oli nii ilus. Vahepeal tekkis küll kerge hirm nende rakettide pärast, aga sellest hoolimatta oli see imeline. Eile sai tõenäoliselt mu aasta kallistuste norm ka täis:').

Räägin siis lähemalt. Alguses käisime poes. Jees.:D Mingi hiljem tulid kõik sõbrannad minu juurde. Nii mõnus oli. Pikka aega pole niimoodi koos aega veetnud. Eks siis lebotasime niisama ja olime, lihtsalt olime. Rääkisime maast ja ilmast. Mõne aja pärast siis läksime linna, kuuse juurde. Mingid tüübid tulid rääkima meiega. ÜLDSE ei naernud, mkm. Mis siis muud, kui ootasime uut aastat. Biu, biu. Jaa siis tuli kallimaraton. Hiljem siis käisime mööda linna ringi ja seejärel tulime uuesti minu poole. Igatahes nalja sai nabani ja võin öelda, et see aastavahetus oli parem, kui eelmisel korral. :) Ainult üks asi tegi veidi nukraks eile, aga see pole oluline(tegelikult on ju). Kõik lõppes igatahes nii (peale meeletut kokkamist ja naermist nii, et pisarad jooksid) , et lõpuks jäime Mariga kahekesi minu juurde ja saime natukenegi magada. Ma armastan und, oma voodit ja seda, et hetkel on tõest võimalus end välja magada.
Eile leidsin lõpuks inimese, kellega arutleda suusahüppamiste jms üle. Jei, Tiiru!:D Igatahes jah, ma pole siiamaani loobunud seda ala jumaldamast. Gregoril läheb ka ülimalt hästi. Täna olen tõenäoliselt jälle teleka ette naelutatud ning vaatan eurosporti. Super!:) Ütleme nii.

MIKS MA EI SAAA..üle?!

With one look you could make me smile.

Kommentaare ei ole: