Elu pole mõõdetav selle järgi, kui mitu korda me sisse-välja hingame, vaid nende hetkede järgi, mis võtavad meid hingetuks.

What you don't know, I have studied the way you walk. What you don't know is I've already kissed you in the shadows of my heart. What you don't know is that you're poetry. What you don't know is that I loved you long before we were alive. If you turn around there's someone you won't see. And it's not like me to hide behind a wall.
But how would you know, how could you know. So now I'm gonna tell you everything...

Hey.
Juuksuris on käidud. Kui aus olla näen ma päris teistsugune välja, kui võrrelda eelmise soenguga. Sõprade reaktsioone oli ka huvitav näha. Mulle öeldi, et ma näen välja nagu Laura või nagu jaapanlane. Kui aus olla, olin ma juuksuris enda peale päris vihane, aga nüüdseks on asi juba parem. Asi on harjumises, tasapisi, tasapisi.
Eile olin veel terve õhtu õus. Alguses viibisime Gerdi apartmentis. Võin öelda, et kaua aega pole niimoodi naerda saanud. Jimmy ( Gerdi koer ) on imearmas! Ta hüppab üliägedalt sülle. Täpselt nagu janes. Igatahes seal olime üsna tükk aega ikka. Tal on võimas süsteem muusika kuulamiseks. Kodus on nüüd endal imelik kuulata, sest seal oli ikka tasemel värk.
Hiljem läksime Meranosse. Sõime pitsat ja niisama, olime. Pärast läksime Rae kohviku juurde, kõik rahvas oli seal. Oii, seal sai ülikalt naerda. Täpsemalt siia kirja ei pane, pole oluline informatsioon. Igatahes olii tore õhtu, jep.
Täna veel värvisime mul juukseid. Kariniga chllisime siin minu pool ja olime niisama lahedad. Nagu tavaliselt!

Kisskissbängbäng.

Kommentaare ei ole: