Lonely day..

Such a lonely day and its mine. The most loneliest day of my life. Such a lonely day should be banned. This day that I can't stand. Such a lonely day shouldn't exist. A day that I'll never miss. The most loneliest day of my life. And if you go, I wanna go with you. And if you die, I wanna die with you.

Hellõu.
Mul oli ütlemata äge nädalavahetus. Põhiliselt olime Jako juures, kus sai ikka päris kõvasti naerda. Seal olid tema sõbrad Tallinnast, kes ajasid julma teksti. Üks poiss Artur laulis kõva häälega laulu "Absoluutselt". Ja seda veel nimelt, et see mind kummitama hakkaks. Ei noh, äge! Eile oli veel kultuurimajas vabariigi aastapäeva kontsert, kus meie pidime lastekooriga taaskord laulma. Vaatamata sellele, et pidime üpriski pikka aega kontsadel seisma, oli üsna tore. Naerda sai samuti palju. Teinekordki!
Ma võin öelda, et olukord on iseenesest paranenud, tunduvalt. Ma peaksin olema rõõmsam, kuid arvake kolm korda, kas see on nii? Loomulikult mitte. Naljakas on see, et sõprade seltsis olen rõõmsus ise, kuid kui üksi olen pole sellest rõõmsast tüdrukust mitte kui midagi alles. Ausalt öeldes tüütab see juba ära. Mul oleks mingisugust päiksekiirt vaja, mis mind koguaeg rõõmsana hoiaks. Või teine võimalus oleks kolida kuhugi soojale maale koos oma sõpradega. Seal on päike ja sõbrad on ka ümberringi. Viimasel ajal tundub mulle ning tõenäoliselt ka teile, et mul on mingi nö fetiš maade vastu, kus on palmid, päike jne. Võibolla see ongi nii, sest mul on sellest vastikust kliimast nii kõrini.
Ma tahan suve! Või vähemalt kevadet, sel juhul maid. Siis on mul sünnipäev ja on juba soe. Koolis saab vahetundide ajal õues päikse käes olla ja sõpradega tsillida.
Hea asi on ka see, et kolmapäeval on jällegi disko. I la-la-lall-lal-like it.

Ja muide, Schlieri tegi JÄLLE ära. Nüüd on ta maailmameister suusalennus. Nädalavahetusel toimus Oberstdorfis( HS 213) nagu ma eelpool mainisin suusalennu MM. Ta lihtsalt on parim! Kui ma tema hüpet nägin olin ma joovastuses, kohe täiesti ausalt. Te ju kõik teate, et ma olen totaalne suusahüpete fanaatik. Niiet kujutage seda hetke endale ette, milline ma olla võisin. Have fun!




Kommentaare ei ole: