What do you want from me?

I looked away, then I looked back at you. If I had my way, I'd never get over you. You're the only one, I'd be with till the end. When I come undone, you bring me back again.

Wanna know who you are. Wanna know where to start. I wanna know what this means. Wanna know how you feel. Wanna know what is real. I wanna know everything.

Today's fortune: Strong and bitter words indicate a weak cause.

Tavaliselt ei lähe orkuti today's fortune'd kohe üldse tegelikkusega kokku, kuid tänane on erand. Ma tunnen end nõrgana. Emotsionaalselt nõrgana. See nö tõke, mis mind halbade sõnad eest kaitses, oleks justkui kadunud. Ei suuda enam jääda immuunseks kasvõi naljaga öeldud lausete peale, vaatan neid enamus ajast halva nurga alt. Mu olek ja tuju muutub helikiirusel. Näiteks täna koolis ma hommikul ainult naersin, kuid päeva lõpetasin pisaratega. Kirjutasime klassijuhataja tunni ajal etteütlust, mul paber pisaratest märg. Nii tore ju. Kohutav, kuidas tühipaljad sõnad teevad nii palju haiget. Need paar pisikest sõna suudavad lõhkuda vaid sekundiga kõik hea.
Mul on selline tunne, et ma ei saa mitte kui millegagi hakkama. Kõik plaanid ja ettevõtmised kukuvad läbi. Milleks üldse üritada, kui ma tean, et see niikuinii ei õnnestu. MÕTTETU.

Ma vajan, et keegi mind kallistaks. Ma tõesti vajan seda. Ehk on keegi nii lahke ja pakub mulle oma tuge?
Läbi nagu läti raha.


Kommentaare ei ole: