She's dangerous.

Hellõu.
Ma lihtsalt pean ära mainima, et ma olen järjekordselt ühest laulust sõltuvuses. M Pakora ft Timbaland - She's dangerous. TOTAALSELT süda laul, ausõna. See lihtsalt on nii kaaaaiiiiifffff.
Igatahes täna on siis Tartu minek ja sealt edasi Peipsi äärde vanaemale külla. Esialgne plaan oli küll selline, et ma tulen Tartust ise bussiga koju, kuid isa suutis mu ära rääkida (vaidluse teel muidugi), et ma ka ikka kaasa läheksin. Hiljem ta mainis, et laseb mul autoga sõita, kui Koosa ristilt ära keerame.Tõenäoliselt, okei, üsna kindlalt sõidan ma mööda kraave. Seda peaks isegi filmima!
Aga eile oli tõsiselt mõnus päev. Kooli ma muidugi ei läinud, sest muidu see poleks hea päev olnud. Sain kella üheni päeval magada, nii hea oli. Üle pika aja on mul jälle puhanud ja värske tunne. Kuid kui kauaks seda jätkub, ei tea. Loodetavasti kauemaks kui tavaliselt.
Õhtul olime kõik Taavi juures. Mul oli ilmatumalt tore seal! Ja naerda sai samuti niiiiiii palju. Ma ei saa kohe mainimatta jätta, et mul on parimad sõbrad maailmas, jah on küll. Ja kui keegi tahab vastu vaielda, siis kell 3 hip-hopi maja taga. Siiski nad suudavad mind ALATI naerma ajada ja mulle toeks olla, kui mul seda vaja on. Mul pole päris pikka aega nii lahe olla olnud. Asi oli vist selles, et me olime üle pika aja kõik koos. Terve meie kamp, gäng, nimetage kuidas tahate. Tõsiselt tore.

Jah, te võite mulle täna kõik messida või helistada. Võtan hea meelega teie kõnesid vastu, kuna tõenäoliselt ma suren seal igavusse! Mitte.

Aga see laul on niiii hea ikkagi .:D

KKK- Kristlik kanade kogudus.

Kommentaare ei ole: