The great pleasure in life is doing what people say you can not do.


You are my sweetest downfall. I loved you first, I loved you first. Beneath the sheets of paper lies my truth.




Ma tunnen ennast nii kuratlikult hästi. Hinges on rahu, lõpuks. Ma luban, et ma üritan seda hoida nii kaua, kuni mul jaks otsa saab.
Naljakas, et just täna mul on hea olla, kuigi põhimõtteliselt pole minuga midagi head juhtunud. Kuid ma aiman, milles asi on. Ma palun jumalat, et ma ei peaks järjekordselt pettuma. Nii sinus, endas, ühtlasi kõiges. Ma ei taha tunda jälle seda vastikust ja valu endas. Kuid siiski ma loodan, et asjad lähevad lõpuks mööda õiget rada, mitte ei kaldu kursilt kõrvale. Lootus sureb viimasena. Asjad peavad minema õigesti, lihtsalt peavad!

Siiski, ma vajan sind.


Ta laulab seda nii ilusasti.

Kommentaare ei ole: