Break the ice.

It's been the longest winter without you. I didn't know where to turn to. See somehow I can't forget you, after all that we've been through. Thought I couldn't live without you, it's gonna hurt when it heals to. It'll all get better in time, eventhough I really love you. I'm gonna smile cause I deserve to.

Hellõu.

No appi! Kaua võib seda lund veel siia maha sadada?! Ei taha, ei taha, no kohe üldse ei taha. Talv, mine ära, lase suvi peale. Pean talvega monoloogi, nii lahe olengi.
Kuid siiski, eile oli äge. Mingi kella kahe paiku sain Kaablioravalt kõne ja kutse teatrisse. Ehk siis mina, Merka, Sander ja Willi olimegi ühtäkki trajektooril Otepää-Tartu. Pean mainima, et mul ei ole iial nii seiklusrohket ja naerurohket teatrisse minekut olnud, tõesti! Teeb teistele silmad ette. Sander ja Willi nägid nii nunnud välja oma ülikondades, eriti veel mööda linna kõndides, kui KÕIK neid umbes imelikult vaatasid. Vähemalt sai palju palju naerda. Ja teater oli ka hea. ("Hüppajad" oli etenduse nimi.) Vähemalt minu arvates. Süvenesin teksti, mis seal räägiti ning see oli tõeliselt sisukas ja asjalik. Igati tore. Päev järjekordselt korda läinud. Mul ongi eesmärk oma vaheaeg võimalikult sisukalt ja huvitavalt ära raisata. Ei taha tervet vaheaega maha magada, nagu eelmistel kordadel.


Peaksin vaatama rohkem enda ümber. Siin on nii palju vihkamist ja nii palju õelust. Ma ei tohi lasta ennast sellest kõigest kõigutada. Pean jätkama omal rajal käimist. Pean uskuma endasse ja enda võimetesse. Suht perses on kõik, aga mina ei taha olla! Ma ei lepi sellega!
Ja kui rääkida mu meeleolust ja tujust, siis siinkohal pole ka eriti midagi muutunud. Kuidas saakski muutuda, kui mu elus toimuvad sellised muutused, mis ei ole just need kõige positiivsemad muutused. Tekitavad ainult kurba meeleolu ja pisaraid. Aga ma sugugi ei imesta, ma olen alati olnud see "õnnelik" inimene, kellel alati veab. Kuigi lõpuks sain natuke oma koormat vähendada, rääkisin kahele lähedasele inimesele oma probleemidest, ei ole midagi muutnud. Mul ei ole tekkinud mingisugust tujumuutust või kergemat tunnet. Kuradile kõik! Ei mõtle enam nendele halbadele asjadele, ma luban.
Oeh, homme on OGs sisseastumistest ja teisipäeval on Treffnerisse minek.


The Kooks - Always Where I Need To Be

Kommentaare ei ole: