Runaway to the stars.

Hellõu.
Nüüdseks on asi nii, et ma olen totaalne voodihaige. Laupäevast saati maadlen päris kõrge palavikuga ja muude haigusnähtudega. Kui Mardi juures olime (laupäeval), siis oli juba suht halb olla. Noh, kurk oli valus, pea valutas, kord oli palav ja kord oli jälle külm olla. Lasin Annil pead katsuda, et ehk on palavik või midagi. "Ohissand, sa nii kuum." Pean siiski ära mainima, et Mardi juures oli lihtsalt nii naljakas olla. Enamus meist oli ka vasakule lainestatud. See vist selle naeru tagaski. Sai mulle ka selgeks, et kaardimängus olen ma koba. Ja Jako ütles, et mul veab siis armastuses. Sellele järgnes muidugi see, et mind hakati mingi tundmatuga paari panema. See nii tüüpiline juba. Ja siiski on mu sõpsid geeniused. Pean siinkohal tooma välja Maiko, kes leiutas suurepärase vesika õllepurkidest. Ja see oli nii hea! No tõesti. Rääkisime, et suvel käime kõik ringi sellised vesikad käes. Veel meisterdasime mulle ülima blingbling käekella. Fooliumist loomulikult. Peale mitmeid kaardimänge ja naeruhooge hakkasin koju liikuma, kuna mul oli niiiiiiii halb olla. Kõik kohad valutasid ja vahepeal viskas pilti taskusse. Koju jõudes läksin kohe teki alla, kuid seal oli nii külm. Selline tunne oli nagu oleks -30 kraadiga särgi väel õues olnud, tõesõna. Lõpuks tegin targa otsuse ja kraadisin ennast. Arvake ära, mis palavik oli? Trummipõrin, vot 38.9 oli. Ime ka pole, et niimoodi lõdisesin. Igatahes suht ränk oli olla, siiamaani on tegelikult.
Rõõmustav uudis on muidugi see, et ma saan lõpuks süüa! Pea poolteist päeva ei söönud ma mitte kui midagi. Lihtsalt ei läinud alla. Muidugi oli ka söömist takistavaks asjaoluks see, et mu kurgus olid toredad mädaplekikesed, mis muutsid toidu neelamise eriti ebameeldivaks. Angiin is life!
Enam ei vii ma teid kurssi oma tervisliku seisundiga, igav ju. Ma nüüd tagasi voodisse surema.

Ahjaa, Schlieri tegi jälle ära. Ta võitis Oslos toimunud võistluse. (HS 128) Oehjah, enam ei jätku lihtsalt sõnu...
Bye!

2 kommentaari:

Maiko ütles ...

Shalalalala, mis teed:DJõu, krdi blogi peded no:D

Anne-Maria ütles ...

Mingi blogi vestlus tekib siin või?:D