Das beste.













Dazustehen, ohne dich. Schon der Gedanke lässt mich zittern nein ich will das nicht. Ich war schon da und hab’ das alles schon gesehen. Ich will hier bleiben mir mit dir die Zeit vertreiben.

Ükskõiksus - viimasel ajal minu peas tihti kohatud sõna. Minu jaoks on lihtsalt mõistmatu, kuidas inimesed saavad nii enesekesksed olla. Maailm tiirleb ainult nende ümber. Kõik, mis nad teevad, teevad nad vaid selleks, et sellest kasu saada. Neil peab alati kõik maailma parim olema ja kui ei ole, ootavad meilt lohutust ja poputamist. Tahavad, et kõik neil järel jookseks ja neid maani kummardaks. Neil oleks justkui mingi side silmade ette seotud, et nad ei näeks, mis nende ümber toimub. Ei, ma ei räägi sinust ega sinust. Pigem ühest kindlast liigist inimeste seas. Aga kui keegi selline inimene ennast puudutatuna tunneb, siis loodan, et ta eemaldab enda silmadelt selle katte ja vaatab ka endast väljapoole - vaata maailma!
Viimasel ajal on mul tekkinud meeletu igatsus Hiiumaa vastu. Pean tunnistama, et tükike minu südamest jäi eelmisel suvel tõesti sinna. Eriti selle ranna äärde, kus sai veekorvpalli mängitud, mõnusas merevees sulistatud, metsikut paadisõitu tehtud ja lihtsalt seda suurepärast ilma nauditud. Ühtlasi räägin ma augustis toimunud "Meri & Päike" suvemängudest. Tohutult tore oli seal. Kõik need inimesed, ilm, mängud ja muidugi club Willa, kus toimusid suurepärased tantsuõhtud ja sellega kaasnenud baarilettidel tantsimine. Selle kolme päevaga sain ma mälestusi, mis on kordumatud.
Kuid siiski tahaksin ma lihtsalt kuhugi liivaranda maha istuda, klapid kõrva pista ja kuulata mõnusat muusikat, mis minu meeleoluga seostuks. Tahaksin seal unustada kõik halva ja tunda seda taevalikult head tunnet, mis mind valdaks. Veel tahaksin, et Dagö tuleks uuesti Pühajärvele kontserti andma. Just Pühajärvele, mitte kuskile mujale. See oleks selleks kontserdiks ideaalne koht. Hea seltskond, hea muusika ning garanteeritud hea meeleolu. Parim, mida tahta.





Nüüd veab inimestel, kes mõistavad saksa keelt, kuna see on lihtsalt meeletult ilusate sõnadega laul. Silbermond - Das Beste.

1 kommentaar:

Christjane ütles ...

imeilus lugu tõepoolest...