If you feel you can't let go, let go.

It's like whatever I do, just can't get through to you. Never meant to tell you nothing wrong...
Lately I've been sleeping with a ghost. My stock is down and out, I used to be with my weight and goals. That was before a great depression kicked in and rocked us, and that was before a huricane came in and stopped us.
I told you to leave, but you lied to me when you said that, baby no worries I promise to get us back. I know sorries, just would'nt do it.
My heart is obliterated, I'm trying, I'm trying, but it's like moving mountains...
But I keep climbing and hoping things would change and the sky turns grey, and the water from the rain, washes progress away.

Hellõu.
Ma mõtlesin, et nüüd tuleb kevad, seejärel suvi,
kuid kui aknast välja vaadata tundub, et need head aastaajad jäävad nüüd küll meist üpriski kaugele. Õues on totaalne talv ning mul on sellest nii kõrini, ei taha enam seda külma ja valget lund. Ma tahan seda rohelist muru, sooja päikest; pehmet tuult, mis sasiks mu juukseid ja paitaks mu põski; neid häid suveõhtuid sõpradega. Tahan jalutada õhtul mööda liivaranda, katsuda sooja vett, istuda sillal ja vaadata päikest loojumas. Tahan näha enda ümber rõõmsaid inimesi, kes tunnevad kõigest rõõmu. Peame ju tunnistama, et kui on suvi on inimesed palju ilusamad ja rõõmsamad. Puhanud! Jah, ma pean tõdema, et ma tahan ühe korraga päris palju ning see kõik on veel ees, kuid ma ei taha enam oodata. Tahan kõike seda head kohe ja praegu. Nii kannatlik olengi. Ega mul ei jää muud üle, kui sellest kõigest vaid unistada ja seda endale ette kujutada. Unistada on ilus!
Hinges on ainult kurbus. Te teate küll seda lauset, mis kõlas kuidagi nii : Olen tüdruk, kes naerab, kuid sisemuses nutab. Kuidagi nii see oli ja see on nii tõsi. Ma olen päevad läbi ainult naernud, kohe südamest, aga sees on nii tühi olla. Kuidagi nii tuim, oleksin nagu immuunne heade asjade suhtes ning mu organism oleks justk
ui vaktsineeritud nende "õnnelike" bakterite vastu. Ma ei leia õigeid sõnu, kuidas seda tunnet kirjeldada. Küllap te saate aru. Ja kui seda ei juhtu, siis pole midagi, ma ei mõista isegi seda kõike. Ütleme nii, et minu ajaloos võib seda aega nimetada segaseks perioodiks. Ja ma olen enam kui kindel, et see periood kestab kaua.

When it rains could you call me please and make my day?

Igatahes on asi nii, et Usher - Moving Mountains = suur süda. Parimate sõnadega laul.
Kuigi õues on talv, oli täna ilus ilm. Päike paistis ja kooli aknast tundus kõik nii puhas ja ilus! Üleüldse oli täna hea päev. Täis naeru ja rõõm
u. Jah, ma tean, ma vaidlen siinkohal nüüd endale natukene vastu. I know, I've got to face the problems.



Keegi mulle siia kodu ei taha osta? Või mind ära
röövida ja siia tuua? ÜKSKÕIK mida, kuid ma
tahan siia! Muide, see koht on Tahitil.


Kommentaare ei ole: