Take my hands and fly with me.



I never knew love like this before, give me more. Everything I wanted I found in you. You make me feel so high, I wanna touch the sky.






Hellõu.
Panacea - Found a lover. Tõenäoliselt üks nendest lauludest, mida ma võin miljard korda kuulata ning sama palju veel peale. Üleeile öösel kuulasin seda laulu ja see tekitas mulle sisse nii hea tunde. Justkui need liblikad hakkasid jälle tööle. Sellega meenus umbes ühe aasta tagune aeg, võib olla oli see natuke rohkem aega tagasi. Ma olin siis nii õnnelik, kohe tõeliselt. Mul ei olnud mitte ühtegi probleemi, erinevalt praegusest ajast. Siis algas ka see suur suusahüpete vaimustus. Aga siiski ma mäletan nii selgelt, kuidas Kariniga kahekesi nagu mingid tolgused mööda lumiseid tänavaid ringi jalutasime. Iga kord peatusime teatud maja ees ja rääkisime oma tohututest unistustest ja plaanidest, mis võiksid täide minna. Kui see teema meil jutuks tuleb, siis meenutame alati suure naeruga, milliseid totrusi me tegime, et nii öelda nende tähelepanu saada, kuigi see ebaõnnestus meil päris tihti. Ei aidanud isegi lumekäkkidega aknasse viskamine, sest me viskasime peaaegu alati mööda. Ja loomulikult olin mina see, kes alati esimesena ära jooksis. Tõesti, meie silmis oli iga päev selline sädemeke, mis hoidis meid õnnelikuna. Ei, ma ei väidagi, et me ei ole õnnelikud. Muidugi oleme, meil kõigil on see miski, mis meid õnnelikuna hoiab, vähemalt üritab hoida. Kuid kui tulla tagasi selle laulu juurde, siis paratamatult meenub üks isik. Muie tuleb näole, kui mõelda, milline totakas ma ikka olin. Ainult unistasin ja olin nii naiivne. Tulevad meelde ka need koolipäevad täis naeru, elevust ja neid üksteise silmadesse saadetud pilke. Nüüd arvake ise, millega tegemist oli. Olge õnnelikud, ei pea palju oma ajusid ragistama. I want it back. See aeg jääb mulle vist tõesti eluks ajaks meelde.

Eile oli kultuurimajas üritus "Noortel pole tegevust". Seal rääkis Marek Mekk (fanfanfan) ehk see sama äge onu, kes meile projekti kirjutamis koolitust tegi. Hiljem esines bänd Urvepoisid. Nad olid nii ägedad! Mulle õudsalt meeldisid:) Ja hiljem oli disko. Üldiselt oli õhtu totaalselt korda läinud. Tänane tõotab samuti huvitav tulla.

Kuid siiski, mida see tähendas? Confused.


Kommentaare ei ole: