4 minutes to save the world.

Usher ft Young Jeezy- Make Love In This Club. Siiski on see lihtsalt super hea laul!

Arvestades seda, kuidas asjad kulgevad, on siiski mu tuju üllatavalt hea! Viimased paar päeva pole ei tulnud kurba meeleolu ega ka pisaraid. Kui siis naerupisarad, sest ma olen tõesti ainult naernud. Saavutus missugune, jah tõesti. Praegu ongi vist faas, mil ma olen natuke rõõmsam. Kuid kauaks seda jätkub, keegi oskab öelda?
Mainin veel, et mul oli tõesti äge nädalavahetus. Seda, et ma laupäeval maal käisin, te teate. Pühapäev möödus põhimõtteliselt autoga ringi rallides ja Katakombi Vabariigis. Toivo & Co mängisid ekstreemselt ägedat mängu, millel olid ägedad loomahääled. Veel käisime Kapa, Cristo ja Kariniga ajas tagasi. Ehk Karini maakohas, mis asub Päidla kandis. Seal kohtasime ka koera Vollit, kes tahtis kohe kangesti auto ees joosta. Sellega kaasnesid muidugi jutud, et meie kooli üks füüsika õpetajatest muutub öösiti koeraks. Otepääle läksime tagasi Hellenurme kaudu, esimest korda sattusin sinnakanti. Käisime Birgitil külas ja rääkisime temaga juttu. Ja nii palju, kui ma autost nägin, oli see päris armas koht. Mulle meeldis. Kapa : "Mul nii veab, kõik mu sõbrad on alkohoolikud."
Eile käisin Jaagu ja Williga mööda Otepääd driftimas. "Mentost?" Kuigi asi kiskus vahepeal täitsa pahaks ära, lõppesid Jaagu ja Kaabliorava seiklused õnnelikult. :)
Ja meie Anniga oleme nii lahedad. Teeme ühe väikese KMSS'i? MSKH! Ega meil muud teha pole, kui sellised vahvaid lühendeid välja mõelda. Eile tulime koolist koju ja terve tee ainult naersime. Meile öeldi igast vahvaid asju. Ütleme nii, et meil tõesti sõitis, katus ma mõtlen. Ja teate mis, mulle meeldib see tunne, kui mul katus sõidab. Ma olen siis kujutletavalt õnnelik!

Ja ma pean oma sõpru järjekordselt tänama, et nad olemas mul on! Ja et nad nii kuradi maailma parimad on!

Kommentaare ei ole: