Sunrise, sunrise...

Ma tunnen end hetkel nii meeletult hästi. Selline rahulik tunne on sees. Justnagu nagu peale pikka-pikka tormi. Ma ei ole ei närvis ega ka kurb. Hea on olla, tõesti on hea. Hetkel leban voodis, peakohal mõnus sume valgus, playlistis mängib Norah Jonesi muusika ning hea aroomiga kohv kapiäärel ootamas, et ma seda jooma hakkaks. Minu arvates täiuslik moodus lõõgastumiseks. Saan lihtsalt olla, ilma, et keegi mind pidevalt segaks või tüütaks. Ma saan kõigi maailma asjade üle järele mõelda ning mul on võimalus kasvõi üheks ainsaks hetkeks unustada kõik see halb ja tunda rõõmu just sellest, mida ma hetkel tunnen - rahulolu. Ma lihtsalt naudin seda hetke.
Ma olen õnnelik, et ma otsustasin siia vanaema juurde tulla. Siin on kõik kuidagi nii positiivne, ei oska öelda, millest see tuleneb. See koht on alati nii hea olnud. Suviti need lõputud viljapõllud, need pikad kruusateed, väike tiigike keset hiiglaslikku muruplatsi, suured metsad, mis seda kõike ümbritsevad, see vana taluhoone, kus väiksena sai laka peal heinakuhja hüpatud ning pea kohal laiumas suur sinine taevas. Ma ei kujuta ilma selle kohata oma elu, õigemini lapsepõlve ettegi. Mäletan, kuidas pisikese plikatirtsuna jooksin kutsuga mööda õue ringi, või kuidas ma ei julgenud talvel pimedas sauna minna, kuna kartsin neid hunte ja kolle - nimekiri on pikk Igatahes see ümbritsev loodus, need inimesed, üleüldse see õhkkond on täiuslik.
Nüüd mule meenus, kuidas ma suve hakul nii õudsasti siia igatsesin. Kuulasin päevad läbi Ursula - Maasika klaarikat ja lõin oma peas pilte mälestustest seoses selle kohaga.
Jah, ma võin öelda, et ma armastan seda kohta ja ma olen nii kohutavalt õnnelik selle üle, et mul on alati võimalus siia tulla.

Muide, autoga sõitmine on nii lahe ju. Esimese korraga suutsin küll auto välja suretada, kuid edaspidi sõit sujus. Isa ütles, et ma sõitsin üllatavalt hästi ja et tema kui karm õpetaja paneks sellise esimese sõidu puhul küll mulle viie kirja. Igatahes päev on täielikult korda läinud.

Ma tahaks praegu sinu kõrval olla. Ma ei tahaks lausuda mitte ühtegi sõna ja sooviksin tunda, et sa oled lihtsalt mu kõrval ja et sa ei lahku siit mitte kunagi mitte kuhugi.

Kommentaare ei ole: