One hug for you, one for you and one for you too!

Lihtsalt ei anna kirjeldada, kui hea oli üle pika pika aja, õigemini üle kuue päeva, oma sõpru jälle näha. Kui buss Oti Pubi ette sõitis ja sõbrad bussist välja voolama hakkasid tahtsin ma neid kõiki korraga kallistada ja veel hästi kõvasti. Tõsiselt, ma oleksin tahtnud üle terve Otepää karjuda, kui hea meel on mul neid näha. Lihtsalt nii meeletult hea on nüüd olla, et lõpuks on nad tagasi. Enam ei pea lonkima paarikesi kahe poe vahelt ja lugema päevi, mil nad lõpuks tagasi on.
Ma pean tunnistama, et ma igatsesin neid ikka kuradi palju. Ja ükskõik kui pahane ma nende peale ka vahel pole, on nad siiski maailma parimad ja suudavad lihtsalt oma kohalolekuga tuju nii heaks teha. Keegi oskab seletada, kuidas sõpradel saab selline võime olemas olla? Kuid jah, ma tõesti tunnistan, et ma olen praegu tõesti õ n n e l i k. Õnnelik noh!
Ja homme pidime kõik koos jooma minema. Me saame teada sisseastumistesti tulemused ja ka lähme tähistame seda, et kõik tagasi on. Siiski, sooviks tervele maailmale kisada, kui vapustavalt hea mul olla on.

Oeh(:

Kommentaare ei ole: