Are you gonna go my way?

I danced with the devil, he told me a story about all the love that he wished he could send. I said give me a light, it will be alright in the end.

Hellõu.

Täna oli lihtsalt nii hea päev. Kui maha arvestada kadalipp koolis. Tohutult masendav oli ikka klassis passida, kui õues lõõmab mõnus soe päike. Ainukeseks päästerõngaks oli vahetunnis pingil istuda, jäätist süüa ja väikestviisi päikest võtta. Kuid siiski, see oli piinav. Eriti, kui endal veel 7 tundi on. Ekstreemselt tore ju! Aga päev lõppes siiski paremini. Kui ma Getokale läksin, siis tuli ühtäkki mõte, et võiksime minna Linnamäele grillima. Mõte sobis, seejärel mindi poodi, osteti sobivad asjad ja suundutigi marsuudile Maxima-Linnamägi. Tohutult mõnus oli seal istuda, lõke soojendas palgeid ja kõik olid kuidagi rõõmsad. Või vähemalt tundusid rõõmsad, järeldan seda kuuldud naerukilgetest. Mul endalgi oli üllataval kombel hea tuju. Naer on nakkav, pigem ütleks selle kohta nakkushaigus. Kõige parem nakkushaigus maailmas, nagu ma Miia blogist võisin välja lugeda. Eks see nii ole. Mulle meeldib naerda, kohe südamest naerda. Kellele ei meeldiks, öelge? Kõigile meeldib ja asja eest. Oeh, liiga palju segast juttu ei ole tore.
Aga siiski, homme toimub kultuurimajas algusega 19.00 Dj Keveni disko. Ma arvan, et sellest kujuneb tohutult äge pidu ja ma saan sealt hulga meeldejäävaid mälestusi. Peale seda oli meil, hullukestel, plaan minna Pilkusele telkima ja grillima. Oeh, tore tuleb! Ma tean.
Olge siis kõik ikka diskol kohal, eksju.

Kuid siiski, kuidagi hea on. Ameerika mäed on toredad asjad, eriti kui ma saan seda väljendit kasutada oma tujude kirjeldamiseks. Aga siiski, ma tunnen ennast jällegi hästi.
Ja see pilt, mis siin on, see ei väljenda minu tuju, see on lihtsalt ilus:')

Päikest!



Kommentaare ei ole: