Rainbow wings.

It's kind of strange what happened from that moment on. What more can I say than that reason he was gone. What they were asking was more than I could bear.

Hellõu.

Ma sain sellega jälle hakkama. Suutsin end järjekordselt ära külmetada ja haigeks jääda. See on vist eilsest. Kuigi ilm oli eile suurepärane - päike, päike ja veelkord päike - oli õhtupoole õues tohutult külm, seda soodustas vist ka karge tuul. Kuidagi liiga kahtlaselt külm, kui võrrelda seda päevase ilmaga. Igatahes nüüd olen ma rivist väljas ja tuleb teha nii, et mul tervis uuesti korda saaks. Päris vastik on olla. Pea on paks otsas, kurk on valus, köha ja nohu on mul ka. Kuid siiski, täna ma pikka blogi ei kirjuta, lihtsalt ei jaksa. Kunagi teen tasa. Lähen poen nüüd sooja teki alla tagasi ja joon lõpmatuseni teed.

Päikest!

Kommentaare ei ole: