I wanna be all the world to you.


If you dont love me, why do you raise my hopes? No matter what happens, I can't let you go.



Hellõu.
Täna olin päev otsa väljas, peale kooli muidugi. Te ei kujuta ette, kui tore õhtu mul oli. Põhiline aeg möödus loomulikult Getokal, kus oli täna üllatavalt palju inimesi. Ja see on ainult hea! Tõesti oli vahva kõiki koos näha, eriti kui kõigil oli lõbus. Mängiti kossu, naerdi ja lihtsalt räägiti maast ja ilmast. Meil oli Anniga järjekordselt tohutult hea tuju ja see garanteeris muidugi palju naerupahvakuid ja lolli juttu, mis me oma suust välja ajasime. Tõesti oli imeliselt tore päev. Loodan, et homne tuleb veel parem. On ikka imeliselt hea omada nii häid sõpru, kes lihtsalt on need kõige paremad ja ainult nendega koos olles on nägu naerul ning hea olla. Nad on lihtsalt minu jaoks kõik.

Oeh, ma olen nii suures segaduses. Ma ei tea enam, mida otsustada või mida ette võtta. Ei oska enam õiget seisukohta võtta selle kõige juures. Iseenesest tahaksin ma üle kõige maailmas sinuga koos olla, tahaksin üle kõige, et sa oleksid minu kõrval ja ma saaksin öelda, et sa oled minu oma, kuid viimasel ajal tundub, et milleks ma ennast sinuga ja üldse kõige sellega piinan. Põhjustan endale vaid hingevalu. Kuid jällegi, kui ma sind näen, tunnen end kui kõige õnnelikum inimene maailmas. Ma ei mõista, kuidas sul saab selline võime olla. Sa suudad mind panna tundma kõige imelisemaid tundeid üldse, kuid samas suudad sa mu kurvastusest nii öelda nutma panna. Segadus? Aga loomulikult. Mida teha? I just wanna be your happy girl.

Aga homme on reede, see kauaoodatud reede. Või noh, kui oodatud... See saatuslik reede. Ühtlasi mu venna sünnipäev ning kuupäev, kus mu elu lõplikult puruneb. Kui just lõplikult, kuid ma tõesti teeksin kõik, et sellel kuupäeval pole just SEDA tähendust. Terve see teema kisub tuju lihtsalt alla. Pidin ainult seda ülal toodud videot vaatama ja pisaratest tekkis lauale meri. Ma ei taha seda! Lihtsalt ei taha. Ei jõua, ei jaksa. Fakk.

Lil Rain - Adore You.

Kommentaare ei ole: