I walked through the world, where nobody has ever been before.

Come on, trust my words, give me your heart back again. Kiss my lips, touch my hand, give me a second chance. My heart is pumping, another feeling that ive never felt. Of course I remember you, as perfectly happy to find someone like me, in a world full of traffic.

Hellõu.

Põhimõtteliselt pole midagi erilist juhtunud. Peas on ainult üks suur segadus ning kehas keerleb üks tunnetetorm. Kõik on nii segamini. Ühel hetkel tunnen ennast nii hästi, teisel hetkel tunnen endas millegipärast viha ja pettumust. Liiga palju juhtub korraga, et ma ei oska sellest enam midagi arvata, ei oska enam midagi mõelda. Kohutav segadus lihtsalt, millest ma nii väga tahaksin lahti saada. Iseenesest oma peas ma tean kõigele vastust, kuid jällegi nagu ei teaks ka. Keha just kui vaidleks oma tunnete ja emotsioonidega mulle vastu. Ei tea, kas peaksin asjadel laskma ise oma rada mööda minna või peaksin asjad kõik selgeks rääkima ja tegutsema? Kuigi tegutsedes ja rääkides saaksin asjadest lõpuks aimu, see oleks tõesti hea, saaksin oma eluga edasi minna, kuid äkki ma sel juhul kiirustaksin liiga ja rikuksin üleüldse kõik ära. Oeh, ma ei oska enam. Peaksin võtma ette ühe pika jalutuskäigu ja endas lõpuks selgusele jõudma. Nii ei saa see enam jätkuda, ma ainult piinan ennast.
Kuid eile oli siis kultuurimajas pidu. Iseenesest oli tore, kuigi alguses ei olnud see muusika kõige parem, mida seal lasti. Ja ma nägin Mihkli ka ära. Viimati nägin teda jaanipäeval. Uskumatu, kuidas inimesed nii kiiresti muutuvad. Nii käitumiselt kui ka välimuselt. Suhtumine on hoopis teistsugune. Iseenesest tore, kuid harjumatu, kui oled ära harjunud inimese käitumisega ja nüüd jälle nähes on asi hoopis teine. Maailm on ikka imelik koht küll.
Täna olin siis päev otsa järjekordselt väljas. Ärkasin mingi 11 paiku ja ei läinudki kaua aega mööda, kui õue läksin. Mängisime kossu ja passisime niisama tühja. Naersime ka järjekordselt. Pilte tegime ka Elisega. Ja õhtul läksin oma suure venna ja tema tütre sünnipäevale. Igati tihe päev oli ja mulle meeldis. Ilm oli ka imeline, super! Nüüd teeks asja parimaks see, kui ma kõik selle halva ning eilsel kuupäeval toimunud asja ära unustaksin ja saaksin lõpuks aimu, mida sina tahad.

You watch him from a distance. You love to see him smile. You wish one day he might be yours. If only for a while. You wish that you could tell him. To have the strength to say, “I love you and I wish that you could feel the same one day!” Your heart beats as he comes towards you. You try to tell yourself you don’t love him. Try to believe your lie…

Kommentaare ei ole: