Dropping little reels of tape to remind me that I'm alone.

And with a sad heart I say bye to you and wave, kicking shadows on the street for every mistake that I have made.

Ma olen nii kohutavalt loll. Lihtsalt nii haigelt naiivne, usun kõike ilusat ja head, mis tegelikult ei ole üldsegi nii. Saan asjadest valesti aru ja teen endale vaid haiget. Saan sinust valesti aru, kõigest. Lihtsalt ei ole enam jaksu pisaraid valada. Ma vihkan seda kõike. Täna pidin vihast peaaegu plahvatama. Ma oleks nii kuradi hea meelega kõik sulle näkku karjunud, oleks lõpuks süda rahul olnud. Aga ma ei suutnud seda. Selle asemel vaikisin ja kogusin kogu valu jällegi endasse, et pärast see kõik välja valada, mida ma praegu teengi. Pisarad ei lõpeta mööda põski alla veeremast. Justkui oleks mingisugune kraan valla päästetud, et nüüd ongi aeg nutta. Ega kõik ilus ei saagi kaua kesta, alati peab miski kõik ära rikkuma. Ja see miski on minu lollus ja naiivsus, et ma sind uskusin. Arvasin, et see on midagi tõelist, kuid arvamine arvamiseks. See ei olnud mitte midagi. Lollakas, loodan liiga palju ja JÄLLEGI pettun.
Vahepeal on tõesti selline tunne, et tõmbaks nööri kaela ja lõpetaks kõik ära. Tean, loll jutt, kuid tõesti. Seda kõike on minu jaoks liiga palju korraga, ma ei jaksa. MIKS mina pean kogu aeg kannatama ja valu taluma. Tahaks ka lõppude lõpuks õnnelik olla, südamest õnnelik, kuid ei .
Ah, kuradile kõik see. PEAN üle saama ja lõpuks endale haiget tegemise lõpetama. Karjuks surnuks ennast, tühjaks sellest kõigest. Tühjaks sellest saastast.
Sa ei kujuta ette, kuidas ma sind vihkan. Kuidas sa teed mulle haiget. Ja sa ise ei teagi seda, vist. Vähemalt sinu näost pole küll aru saada, et sa midagi mõistaksid. Tahaksin vahel su lihtsalt kuradile saata ja sinust enam iial midagi kuulda. Täna on selline päev. Ma nii vihkan, kuidas inimestel võib sinu suhtes õigus olla. Nad ütlesid, et sa oled kõigest üks järjekordne li*smees, neil oli õigus. Sinus pole midagi muud. MÕTTETU. Kuid samas need samad inimesed vastavad sinu signaalidele. Puuutkaaa. I can't take it anymore.

"Then I saw your blue eyes cry..."



2 kommentaari:

siiri & sille. ütles ...

kuule, kallis rooma paavstike, mina olen sul alati olemas kui midagi vaja on, eksju:)?

Anne-Maria ütles ...

Aww, ma tean, seda Basshunterike! (K)