Ei ole hoolind liiga kaua.


I look into your eyes, you turn the other way. Now I realize, it's all a game you play.


Alustuseks, Mansa, palju palju õnne ja kõige ilusamat sünnipäeva maailmas! :*
Viimase ööpäeva jooksul on päris palju asju juhtunud, kui aus olla. Aga alustame siis algusest.
Nii, eile toimus siis Kultuurimajas pidu. Õudsalt tore oli, mulle väga meeldis. Muusika oli super, inimesi oli päris normaalselt, vahepeal isegi palju, ja õhkkond oli väga meeldiv. Vahepeal oli tantsimisest nii palav olla ning saalis õhku nagu ei olekski olnud, kuid iseenesest oli siiski väga
fanfanfan. Mina jäin peoga väga rahule.
Nagu ma mainisin, pidime me peale diskot oma kambakesega minema Pilkusele grillima, telkima jne. Mõeldud, tehtud. Asusimegi kuuekesi peale tantsimist Pilkuse poole teele. Tee peal tegime Anniga oma nalju ja naersime, nagu tavaliseltki. Ja jõime ka uut Gin Mohhiitot, mida ma jumaldan, tõesõna. Seda jooks nagu tavalist mahla ja see maitseb suurepäraselt. Mina olen fänn! Igatahes, kui me kohale jõudsime, oli pidu juba täies hoos. Seal ei oleks küll saanud öelda, et mingit meeleolu poleks olnud. Oli küll ja veel milline! Muide, me oskame Anniga pimedas telki ülesse panna nagu seda teeb Chuck Norris, me nii tublid. Uusi tutvusi saime ka sealt. Tõnu ja tema sõbrad Tsirguliinast tulid meile külla. Kokkuvõttes teadsin nende seast vaid ühte ja teda ka ainult nägupidi, sest ma nägin teda "Viiel viimasel". Veel saime tuttavaks Rihard Orava klooniga ehk Valteriga, tõesti, kõik ütlesid, et ta on täiesti Rihardi nägu. Ja KA MARKOGA! Igati toredad poisid olid! Kuid siiski, vahepealseid sündmusi oli nii palju, et ma tõesti ei jaksa neid kõiki siia üles kirjutada, annate andeks ma loodan. Kes teab, see teab. Aga ma ei soovita praegusel ajal telkima minna, kuna päris
külm on. Seetõttu ei olegi täna öösel eriti magada saanud, kuna ma käisin pidevalt lõkke ääres end soojenemas, sest nii külm oli. Anni oli vana rahu ise ja lasi hommikuni und välja. Ma ei tea, kuidas ta suutis!? Igatahes oli seal ka väga tore. Kuigi kahju, et Kaabliorav ja Kaablisannu sinna omadega ei jõudnud. Ma usun, et siis oleks veel lahedam olnud.
Kui ma hommikul paar tundi olin magada saanud, siis pidin peale seda ehitusele minema puid vedama. Pilkusel ma anusin, et täna hakkaks vihma sadama, kuid kahjuks seda ei juhtu
nud ja ma siiski pidin minema. Kujutage ise ette, mina, kes ma olen peaaegu magamatta ja pean tööd ka hakkama tegema. Kuna ma tegin eile nii-öelda "keemilist", siis oli natuke paha ka olla... Piin, ma ütlen! Aga noh, vähemalt sai asi kaelast ära, mis ma ikka vingun.
Igatahes, mina lähen nüüd nautima oma kuuma kohvi ja lähen täna vist varakult teki alla puhkama. Olge tublid!

Eike: "Wie alt bist du?"(Kui vana sa oled?)
Liis: "Ma ei mängi jalgpalli!"

Ühtlasi soovin kõigile ka ilusat maikuu algust, mis tähendab seda, et mul on täpselt 24. päeva pärast sünnipäev! Can't wait.


Kommentaare ei ole: