Just make her smile come back and shine just like it used to be.

So I'll drive so fucking far away that I'll never cross your mind and do whatever it takes in your heart to leave me behind.

Kõik on kuidagi nii kaugel. Mul oleks justkui mingi betoonsein minu, teiste inimeste ja tunnete vahel, mida üks normaalne inimene tundma peakski. Kõik see headus, hellus, hoolivus - need oleks nagu mulle keelatud, lubamatud. Aga keelatud viljad on siiski magusaimad. Kõige rohkem nõutud, vajatud. Mina vajangi seda! Nii üksik tunne närib hinge. Praegu vajaks tuge andvat kallistust. Just seda õigel ajal, õigel momendil, kõige rohkem hinge minevat ja tugevamat kallistust, mis tõesti toetab mind ja annab teada, et keegi on ka minu jaoks olemas. Et keegi hoolib, tõesti hoolib. Kuid kahjuks sellist olendit, ma kaldun arvama, ei ole olemas.

Ma pean, ent raske rääkida tormist minu sees, mil ümber kõik on vait.
11 päeva veel sünnipäevani. Endine ootus on kadunud, küllap on seegi päev niisama tavaline nagu iga teine päev.

Tsiteerides Tanel Padari laulu "Tahan elada" : Tahan elada, vabaks kiskuda, armust joobuda, valust karjuda!

Kommentaare ei ole: