Sometimes I feel like I'm down and out.


You feel special? Then you feel exactly what you are.

Hellõu.

Mõelda vaid, homme olen ma jällegi üks aasta vanem. Aga kui nüüd arendada seda sünnipäeva teemat, siis eile pidasime nii-öelda mu sünnipäeva Pilkusel. Mõnus seltskond, väike Mohhiito, grilltsill, lõke, vesikas, mõnus ilm - ongi kõik, mis teeb tuju heaks:) Väga, väga tore oli! Sai mõnusalt juttu puhutud. Nii omavahel kui ka telefoni teel ühe nunnuga. Naerda sai ka igatepidi. Eriti, kui mina, Anni ja Maiko selliseid ägedaid vasakule nalju suutsime teha. Osavad vennikesed, ma ütlen! Eilne õhtu oli igati eriline, just minu jaoks. Kuigi veidike oleks saanud olla veel erilisem, ühe asja läbi, aga see selleks. Nagu ma ennist mainisin, oli ilm mõnus. Lausa ekstreemselt. Alguses paistis päike, tuult ei olnud eriti tundagi. Ja kui lisada ilmale omad head inimesed, siis ei saagi sealt midagi muud välja tulla kui üks eriline kooskõla. Mina jäin õhtuga väga rahule.
See oli nii armas, kui Cristo ilmus sinna kohale, roosa lastešampus ühes ja lill teises käes, ja asus mind õnnitlema. Kohe tõi naeratuse näole:) Oeh, see õhtu oli lihtsalt nii nii hea ja ma ei väsi seda kordamast!

Tõmbasin endale ükspäev The Kooksi uue albumi, nimega "Konk". Ma lihtsalt jumaldan seda! Täis täpselt seda muusikat, mis mulle hetkel eriti hästi peale läheb. Super. The Kooks ongi ju seda. ;)

1,2,3, kiss.

Kommentaare ei ole: