Lollipop


I make it feel right when it's wrong.





H
ellõu.

Ma pean ära mainima loo, mis on alates eilsest mõneks ajaks minu lemmik. Lil Wayne - Lollipop. Lihtsalt nii mõnus, selline tsill lugu. Igatahes minu playlistis mängib see repeadi peal.
Eile kõndis mulle Grete koridoris vastu ja küsis mult, kas mul on mingi eriline põhjuks, miks ma säran? Esimese asjana küsisin ma temalt, kas ma tõesti säran, ausalt, mulle tuli see päris üllatusena. Keegi pole mulle varem midagi sellist öelnud. Igatahes kuni tänaseni ta kiusas mind ja ei öelnud, miks ta nii arvab. Kuigi täna sain ma ainult ühe märksõna teada, mis alguses midagi mulle ei öelnud, kuid hiljem mõistsin. Kas ma olen tõesti nii läbinähtav? Väga naljakas ikka, kuidas ta ära arvas. Kuigi see ei ole sugugi mu nii-öelda säramise põhjuseks. Mul on lihtsalt hea tuju ja hea olla. Sellepärast särangi. Kuidas siis muidu?
Koolis oli täna surmväsitav olla. Kuna meil jäi eelmine nädal reedel tunnid ära, siis sel nädalal tehakse iga päev üks tund järgi. Selle järgi oli mul täna 8 tundi. Tunniplaan oli järgmine : Muusika, inglise keel, matemaatika, kirjandus, vene keel, bioloogia, füüsika, ajalugu. Kas pole mitte ilus? Ja öelge veel, et ma surmväsinud ei ole. Igatahes, mina olen väsinud ja tõenäoliselt varsti varsti lähen natukeseks pikutama.

Huvitav, kuidas aeg lendab. Mäletan, alles oli september, kuid nüüd juba mai. Ega enam ei olegi palju jäänud. Peab veel kuu aega vastu pidama ning seejärel eksamid üle elama, siis saab lõppude lõpuks suve nautima hakata! Ma ei jaksa enam ära oodata, tõesti.
Ja veel, mul on igatahes plaan minna varsti Tallinnasse ja endale kena lõpukleit soetada.
Vot tak.
Ilus ilm on ka lõpuks tagasi, nüüd kõik päris hästi, kuigi... Aga see pole oluline, kõik on hästi. Peab olema!
Päikest!

Kommentaare ei ole: