I won't say goodbye anymore.


Taas kuuled: taevatähtedeni ulatuda ei suuda keegi meist- ja rooma edasi! Kui kõik nii usuks ja oleks vaikne muda, siis nii ju maailmas ei oleks kedagi.

Hellõu.
On olnud päris tihe nädalavahetus, kui nüüd aus olla. Eks ma alusta jällegi siis algusest. Reedel oli siis selle kevade esimene tsill konsumi ees. Aga ka kõige parem! Kuna sel nädalavahetusel toimus Annimatsil järjekordne mootorratturite kokkutulek, siis terve linn oli neid täis. Minu südamed vallutasid igatahes biked. Oma 12 tükki tuli neid korraga poe ette, võite ette kujutada, kui aktsioonis ma olin. Koguaeg mõtlesin, kui vahva võib nendega sõita olla. Ilusad biked, ilusad juhid, miks ka mitte!?:D Aga siiski võitis minu südame üks blond juht. Ta oli nii nunnu! Meil oli Heleriga armastus esimesest silmapilgust. Pidevalt vaatas otsa ka, võite arvata, kui sulanud ma juba olin, khih. Ma arvasin, et ma ei näegi teda enam, aga vot nägin küll. Eile, nii lame kui see ka pole, jällegi Konsumi ees. Üleüldse oli laupäev nii mõnus päev. Suurepärane ilm ja lihtsalt oli hea olla. Pean tooma välja imelise päikseloojangu. See oli tõesti tohutult ilus! Justkui terve silmapiir ja taevas oleks päikest täis olnud. Kõik oli nii oranž ja kaunis. See jääb meelde, jah, jääb. Aga hiljem läksime Robi poole. Seal oli kerge istumine. Väike Mohhiito, väike vesikas. Nii mõnus oli seal rõdul istuda, vesikat tõmmata ja tähti vaadata. Väga väga ilus! Ja naerda sai ka mõnusalt. Kahju on ainult sellest, et ma Kiigemäele ei jõudnud. Ei tea, kas seal toimuski üldse midagi...Aga see selleks. Igatahes mingi poole ühe ajal hakkasin koju kõndima. Rääkisin ühe nunnuga telefonis ja kodutee läks üllatavalt kiiresti. Superhea ilm oli, oleks kodutee vaid pikem olnud, oleks kauem seda nautinud. Täna toimus siis jooksumaraton, jällegi käisime seal asju jagamas. Kuidagi kahtlaselt kiiresti läks kogu asi. Ühel hetkel tuli neid päris palju ja siis oligi läbi. Aga seegi kord lõpetasime me selle traditsioonilise veesõjaga. Kuna õues oli nii palav, siis külm vesi oli täitsa karastav. Peaks tihedamini selliseid veesõdu korraldama. Kuigi pärast oli natuke vastik märgade riietega passida. Kuid siiski, mõnus!:) Ehk kokkuvõttes oli vägaväga tore nädalavahetus. Järgmine tuleb veel parem. Ekskursioon Leetu. Plaanid on juba päris lahedad. Kardan, et läheb natuke käest ära. ;D Aga noh, eks näis, mis saama hakkab! Ootan.

Kunagi on see minu!

Kommentaare ei ole: