A lot like love.

Lausa uskumatu, kuidas mõni film suudab inimese tundma panna. Tihtipeale, või õigemini on see peaaegu iga filmi juures nii, eriti kui tegemist on filmiga, kus peamiseks teemaks on kahe inimese vaheline tunne, mida kutsutakse armastuseks. Ma arvan, et enamused sooviksid, et nende elu oleks just selline. Täis õnne ja armastust. "Elu nagu filmis". Paljude unelm on ju leida see "õige" läbi erinevate juhtumite ja raskuste ning lõppude lõpuks see lõpeks kõik õnneliku lõpuga. Tuleb tuttav ette?
Eile sattusin tänu ühele nunnudusele vaatama filmi "A lot like love". Ma olen seda miljard korda vist näinud, kuid see meeldib mulle siiani. Ma lausa armastan seda. See on nii ilus, nii tõetruu, nii täiuslik. Lihtsalt kogu see sisu ja tegevus paneb mõtlema. Tekkis selline tunne nagu ma oleks seda kõike päris elus pealt jälginud, kuid tegemist oli pelgalt filmiga. Pean tunnistama, et minule tekitas see kõhtu liblikad. Ja palju palju mõtteid. Kuid siiski, vapustav!

Kommentaare ei ole: