Miks on kogu aeg nii, et jõulueelne aeg on nii tore, kena ja mis kõige tähtsam - siis on sees jõulutunne? Aga kui pühad päris käes, siis hakkan ma millegi pärast jõule vihkama. Ma vihkan seda, et inimesed on nii feigilt üllad ja head. Üleüldse on kogu see asi üle tähtsustatud. Oo kingitused, oo ilusad jõulusoovid, oo annetused. Kõik on niiiii lahked! Aga miks ei saaks inimesed olla kogu aasta vältel nii helded ning teisi, kes abi vajavad, aidata. Olgem kõik üheskoos egoistlikud, jee! Ja kõige tipuks tekitavad jõulud stressi, vähemalt mina olen viimased paar päeva üleliia närvitsenud, et jõuludeks kõik toad korras oleksid ja söögid tehtud. Jah, ma olen väsinud. Ja milleks?

Tegelikult tahaksin vabandada, et nüüd niimoodi kõik kirja sai. Aga hetkel tõesti tunnen kõike nii. Hommik on alati õhtust targem ning eks näis, mis ma asjast arvan, kui kõigega ühele poole saaks. To get to the other side. I feel a lil' bit sulfy right now.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kingitusi ei saanud, kingitusi ei teinud, jõulusoove edastasin vaid perele, ei annetanud midagi. Iäm a Grinch? Tegelt, usun, et meie, eestlaste, mõttemaailma jõulude koha pealt on väga palju mõjutanud ju okupatsioon, sest 50 aastat olid jõulud tabu ja keelatud pidada, eks sealt tuleb ka paljude ükskõiksus. Ei tasu unustada ka seda, et jõulud on ju tegelikult usupühad, mis lihtsalt kasvanud suureks suureks kommertsmulliks. Nii et head kommertspüha, nagu üks mu klassivend soovis.

Anne-Maria ütles ...

:D head kommertsipüha sullegi! :D