Do you want to see the world, in a different way?



I'm always there where I need to be. And I always thought I would end up with you eventually.






Tegelikult on asi nii, et jõulud möödusid tõesti hästi. Just see õhtupoolik. Põhimõtteliselt sain ma äärmiselt armsa ja sentimetaalse väärtusega kingituse. Ja ma tõesti hindan seda ning olen väga õnnelik. Aitäh, iss!
Ja jällegi ma mõistsin, (mitmes kord see küll on?) et üleliigne põdemine, närvitsemine, vihastamine, ausalt öeldes, nimetage seda, kuidas tahate, on tõepoolest niivõrd mõttetu. Ja kuna ma t õ e s t i mõistan seda juba sajandat korda, siis ma usun, et ma olen lõpuks oma vigadest pisutki õppinud. Just selle asja puhul, sest teistega minul arenguruumi jätkub ja oi kuidas veel!

Eilne õhtupoolik oli äärmiselt tore. Sille oli taaskord peale mitut-mitut kuud Otepääl ning koheselt meenusid suvised ajad, mil kogu päeva täitsid naerupahvakud, kõhukrambid ning unustamatud naljad. Ja tõesti, eile ei möödunud vist hetke ka, kui ma poleks jälle kõhust kinni hoidnud ning ennastunustavalt naernud, nii et põsesarnad lõpuks valutama hakkasid. Jah, teda oli nii tore näha. Naljakas, kuidas positiivsetel inimestel on võimed neid ümbritseva auraga kõik rõõmsaks muuta. Ja Sille on täpselt selline inimene, kelle kohaolu ka kõige mustemad ja masendavad päevad unustama paneb ja jätab pinnale vaid kõige ilusamad hetked.

Ma ei saa aru, kui palju võib inimese südant sandistada, enne, kui see lõplikult tuksumise lõpetab? Täna sa sandistasid oma põhimõtteliselt õhust välja ilmumisega minu südame korralikult ära, sest iga kord, kui ma oma silmanurgast sind tähele panin, hakkas minu tuksuv elund sprintima. Sisse tekkis tunne, et see paisub ja tahaks ribide vahelt välja hüpata. Kuna aga kõikide asjade puhul on kuskil ikka mingi aga või konks, siis selgi korral on see nii. Mulle tõepoolest meeldis see... Ma tundsin end elavana. Kuigi selle elavuse tagajärjeks on see, et ma ei saa kõigi ootuste kohaselt täna öösel jälle enne varahommikut unedemaale, siis olgu nii, sest mul on tõesti asju, mille üle pean järele mõtlema. Pea on pulki täis ning need pulgad tuleks korralikult ritta seada. Mille kuradi pärast ma sind nüüd äkitselt nii palju nägin?!

Viimased päevad on põhimõtteliselt olnud täis naeru ja nalja. Ja on äärmiselt tore nii palju naerda. See hoiab meeled erksana ning tuju ülimalt heana.

Ma küll ei mäleta täpselt, mis päev see oli, kui MTV pealt tuli Top 10 @ 10, aga tänu sellele olen ma elavalt jällegi The Kooksi kuulamise lainele ümber lülitunud. Ja mulle nii meeldib. Ikka veel ei saa üle, kui mõnus hääl ja diktsioon Luke'il on ja kui mõnusalt tuttavalt nende laulud kõlavad. Ja mulle nii meeldib see tunne, kui ma üle pika aja mõnda laulu kuulan ja mulle meenuvad sellegipoolest sõnad ja ma saan erinevatele asjadele tagasi vaadata ja kaasa laulda. See tunne on mõnus.

Lubasin Mikale, et taastan tema nurgakese. Tegelikult püüan ma ikka jälile saada, mis on tema lemmiksõna. Help wanted.

Aga igatahes, aplaus nendele, kes viitsisid kogu kräpi läbi lugeda. xoxo.

4 kommentaari:

Mihkel. ütles ...

Tüdruk,inimestel on roided by the way:D
agajah nagu ma näen siis minu nurk taastub,samm sammu haaval kuid siiski:')

Anne-Maria ütles ...

Mul on ükskõik.

Sa pole mulle kirjutamiseks materjali andnud, et ma siia terve romaani saaksin kirjutada.

Mihkel. ütles ...

ei usu,et sul päris ükskõik on,sets loomadel on ribi:Djunõu lähed poodi, chekid letil on suitsusearibi.D
mno oot akuni vaheaeg läbi on ja sa mu ülimeeldivat seltskonda saad inka tundides jälle nautida,siis peaksid isegi regivärssideks materjali saama:D

Anne-Maria ütles ...

Minu teada võib seda mõlemat pidi kasutada. Ja kas on mõni vahe?
Ja ära tule jälle oma loomaliha ribidest rääkima, eksole! :D

Pidid sa nüüd koolist rääkima, nüüd mõtlen vist jälle pool aastat, et vene keele peab pähe õppima... Must masendus roomab pilvedena pea kohale.