Perfection - now I know the meaning of this word.

Üks rõõmus uudis teise otsa. Aga tegelikult tahtsin öelda, et ma juba praegu ootan kannatamatult , olenemata, et suvi on alles oma nooruspõlves, detsembrit. Ja mitte ainult seetõttu, et selleks ajaks on talvehooaeg juba ammu alanud. 19-20 detsember - siis on siin Tehvandil CoC'i (kontinentaal cup'i, üks aste world cup'ist madalamal) võistlused suusahüpetes. Täiesti uskumatu, et osad sellid, keda silmad on vaid telekaekraanil püüdnud, on tõenäoliselt sel ajal meie silme ees. Ja nagu arvata on, olen mina sellest nii sillas kui sillas. Ja kui mõelda eelmise aasta peale, kui sellised tegijad nagu Andreas Kofler ja Bjoern Einar Romoren selles mõnda aega osalesid, siis võib ainult loota, et äkki ka sel korral. Ja mina lähen puhtalt sellest mõttest pööraseks. Lwjehgpwehg!

Aga jaa, mida aeg edasi, seda suuremaks minu igatsus ja armastus selle spordi vastu muutub.

Kommentaare ei ole: