See on see, mis suvest teeb aja parima. See on see, mis paneb elama.

Jaanipäev oli üle ootuste hea. Juba algus muutis kogu asja meeldivaks. Nimelt siis, kui chikadega Pühajärve mäest alla jalutasime ning suurepärast ilma nautisime, sõitis üks mikrobuss mööda, kust karjuti meile seest: "We love you!". Hiljem kui tagasi sõitis ja meile taas lehvitasid, märkasime, et aknast vaatas vastu Tomi Rahula ning bussi peale oli kirjutatud The Sun. Ja vot see oli tore! Alguses olime siis Meriti pool nagu iga-aastaseks traditsiooniks on juba kujunenud. Osa niisama tarbis kesamärjukest ja tegi vesikat ja nii. Selline tore peoeelne tsill oli. Hiljem läksime siis edasi alla Pühajärvele, kui olime Rolf Juniori esituse maha maganud (feil!), rääkisime natuke Mihkliga juttu ja siis olime enamuse ajast klubilava ees ning keerutasime end seal. Nii vahva on näha nii suurel hulgal inimesi, kes naudivad ümbritsevat melu ja loovad jaanitulele sellise vahva meeleolu. Hiljem, kui Smilers oma kavaga alustas, suundusime lava juurde, kus me rokkisime kaasa. Tänagi rääkisime Gerdaga sellest, kui mõnus Smilers eile oli. Kuigi tuleb mainida, et The Sun'i ajal sai ka rokitud nii, et jalad villis, kuid Smilersil on mingi imeline oskus luua rahvaga selline tõeline vettpidav side. Rahvas teab sõnu ning kõik laulavad kaasa - mõnus! Ja ma olen õnnelik, et sel aastal olid nemad aegade algusest olnud Terminaatori & co asemel. Smilers on selline...tõeline bänd. Kuigi tuleb ka mainda, et The Sun'il ei olnud mitte midagi viga, see meeldis mulle ka väga. Pärast The Sun'i tsillisime natuke taaskord klubilava ees ja mingi kellaaeg jõudsime koju ka. Igatahes, pidu oli ääretult tore. Kuigi mõned pisikesed lüngad oleksid ka võinud täidetud olla, aga pole hullu. Järgmisel aastal!

Täna oli äratus varajane, kuigi uni on mulle just sellistel päevadel püha. Läksime venna juurde, kus eile toimus omamoodi simman. Terve suguvõsa oli kokku veetud ja rohkemgi veel. Sõime hommikust ning vahetasime pidude muljeid. Taaskord oli nii tore kõiki näha ning omamoodi oli natuke kurb, et ma eilsest osa ei saanud võtta, kuid tänane korvas kõik. Edasi võtsime pisikestel käest kinni ning suundusime terve suure kambaga Poslovitsale ujuma (mitte, et ma ise seda teinud oleks) ja metsaradadele matkama. Hiljem pandi grill maja juures taas püsti ning nii me seal kõik koos veetsime mõnusalt aega. Ilm oli tapvalt palav ja see lisas asjale omamoodi positiivse ning pruunistava maigu. Igatahes, Liisiga rääkisime plaanid ära. Laulupeol näeme ning pärast seda lähen mõneks ajaks maale, kus ta lubas mulle oma vahvaid sõpru tutvustada, mis on tore. Uued tutvused on alati toredad. Igatahes, nüüd olen ma ääretult väsinud ning tahaksin magada. Aga mitte veel. :')

Päikest! xo. Järgmise jaanini.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma olen sinuga Smilesi koha pealt täiesti nõus.

Gerda ütles ...

Mina olen ka teie kõigiga Smilersi koha pealt nõus! Ja nüüd mul siin õhtu otsa olnud repeati peal "Nii sind ootan" ja "Mina, Pets, Margus ja Priit". :)
Pidu oli ka super ja kõik oli eile kuidagi super. Järgmine aasta uuesti! ;)
See on see, mis suvest teeb aja parima!

Anne-Maria ütles ...

Nii tore:)
Ma kuulan ka ja nii mõnus tunne tuleb peale, kui neid laule kuulata. :) Tahaks kohe tagasi.