I noticed your eyes are always glued to me. Keeping them there and it makes no sense at all.

It's been a while. Tegelikult on tore, et ma lõpuks oma interneti tagasi sain. Kuigi ma sellest erilist puudust ei tundnud, on ikkagi imelik, kui igavusest tahks netiavarustes ringi kolada, aga selleks mingit võimalust ei avane. Ja siis tuleb mõelda mingi muu tegevus välja, kuigi mul parasjagu mõtlemiseks mitte mingit tuju ei ole. Ja see on nõme. Vastik sõltuvus tehnoloogiast, peaks õppima vähem selleta elama ja hakkama saama. Tuleks vist isegi kasuks.

Mm, viimasel ajal olen endale rohkem tegevust leidnud. Mõni päev tagasi käisin venna juures saunas ja grillimas. Selline ääretult mõnus pereüritus oli. Tuleb tunnistada, et just sellistest asjadest olen ma puudust tundnud. Tore on näha kalleid inimesi naeratamas ja hästi aega veetmas. Ja selle mõjul ka enese tuju paraneb märkimisväärselt. Ja tore oli ka venna maja näha, mille ta valmis on ehitanud. Ilusa kodu on ta oma perele valmis meisterdanud. Ja oma tädikohustusi sai ka nautida ning proovile panna, sest Karl on äraütlemata armas ja vahva sell. Igatahes oli tõeliselt mõnus õhtu. Kui ma vaid teaks täpselt öelda, mis päevaga tegemist oli...

Üleeile käisin maja juures muru niitmas. Tunnetasin seda vist uneski ette, et päeval tuleb sellega pistmist. Igatahes, nägin üle pika aja, mis majas toimunud on ja tõepoolest, vahe on märgatav. Põhimõtteliselt võiksin enda tuppa tapeedi ja põranda maha panna ja sisse kolida. Aga jah, tööd on seal veel metsikult ja alles jääb vaid lootus, et varsti saab siit korterist minema, kuigi maha jääb palju ning igatsemist nõudvaid asju veelgi rohkem.

Eile käisin Retiga õhtupoolikul jalutamas. Nagu ikka, jõudsime välja Tehvandile. Mõtlesime ette talvele ja kõigele heale, mis ees ootab. Laulsime ka, niisama enda lõbuks. Peagi me mõistsime, et meist lauljaid ei saa ja matsime oma karjäärilootused maha. Aga me siiski laulsime edasi. Iseäranis tooksin välja maailma kõige ilusama päikseloojangu, mida ma iial näinud olen. Päike oli nii suur. Olenemata sellest, et kogu asi meeletult silmi pimestas ning liikuvad täpikesed silme ette tõi, oli see siiski nii nii nii ilus. Üle pika aja halli taeva asemel ka ilusat värvidemängu näha, mulle see meeldib.

Juukseid värvisin ka, mängisime minu peal juuksurit Retiga. Tuleb tõdeda, et päris korralik tuli asi välja ja nii hea pole mu soeng päris tükk aega välja näinud. Võib-olla on see nii ainult mõneks hetkeks, aga kas mitte just hetkes olemine ei ole see kõige tähtsam?

Ja lõpuks jõudsin välja tänasesse päeva. Olin tubli, koristasin terve elamise ära. Ja veel ekstreemselt põhjalikult. Ja nüüd on mul koristamisest pikka aega kõrini, nii et selle palvega minuga jutule tulla on üsna mõttetu. Aga tegelikult oli ka vist viimane aeg, sest ma olin seda nii kaua aega edasi tõuganud. Lubasin igal õhtul, et homme teen. Ja nii sai ühest õhtust teine ja teisest kolmaski.
Ja hiljem hakkas mul paha, väga väga väga paha. Pea käis ringi ja...lihtsalt, hakkas väga paha. Ja sinna jooksis ka mu tuju.

Tegelikult on lausa uskumatu, kui vastikult täiuslik see kõik võib olla. Ja see tekitab erinevaid emotsioone. Enamasti positiivseid.
See teeb lausa füüsiliselt haiget, kui väga ma seda kõike igatsen. Ja olenemata sellest, et see ei jõua kunagi minuni ja sellest osasaamine võrdub peaaegu nulliga, on mul olemas võimalus sellesse maailma sukelduda. Iga päev, kui ma vaid sooviksin. Aga see jääb vaid pettekujutelmaks. Ja sinna jääb ka kogu see täiuslik maailm. VÄGA SEGANE tekst. Ja see kirjeldab täpselt seda, mis praegu toimub. Suur segadus ja aina suuremaks muutub. Soovin, et seda oleks võimalik samamoodi korda seada, nagu enda tuba. Natuke tolmuimejaga, natuke sättimist ja ongi asi valmis, aga tutkit.

Aa, ja geograafia sain ka teada. Tulin sellele tulemusele, mida lootsin saada ja olen õnnelik. Tean oma vigu ka enamvähem ja kõik on väga hästi selle koha pealt, sest, nagu teada on, pole ma mingi geenius ja geograafia alal pea peale kukkunud. 72 punkti, hurraa.

Päeva mõte.


Päikest! xo

5 kommentaari:

Gerda ütles ...

Ma muideks ootasin sind juba mitu päeva internetti, et küsida, kuidas sul geograafia läks, aga sind ei tulnud ega tulnud.. Nüüd ma sain põhjuse ka teada, miks see nii oli. Aga igaljuhul väga super punktid ju, sa oled nii tubli. :) Reedel näeme, kui sa tuled ikka Otepää 9.klassi lõpetamisele.

Anne-Maria ütles ...

Aww, nii armas:)
Ma usun, et sa oled järgmisel aastal sama tubli! ;)
Reedel näeme 100%. Teeme oma sõpsuka ära!! :D

Gerda ütles ...

Assanuga, see oleks vinge ja! Peab otsima fotograafi ja pilt ongi olemas. ;)

Anonüümne ütles ...

ääp paparaso on kohal!

Anne-Maria ütles ...

Tore, Robert. :D Me kasutame kindlasti sinu teenuseid ! ;)