It feels like insomnia.

Tegelt unistan ma kõige rohkem hetkel sellest, et siin maailmas leiduks mingigi moodus vihma põlema panemiseks. Mul on sellest lõppematust veejoast, mis taevast alla tuleb, nii kõrini. Aitab küll. Ma ei tea, kui homne päev samasugune tuleb, siis ma lausa keeldun üleüldse kunagi üles ärkamast, sest sellisel mitte midagi tegemisel ja tühja passimisel ei ole eeliseid magamise ees. Ja tõepoolest siis ei ole mul mitte ühtegi head argumenti selleks, et end oma pehmest pesast ülesse ajada ja päev lihtsalt üle elada.

Petan pelgalt oma lootusi? Can be.

Tegelikult võiksid nüüd siin inimesed, kes on tuttavad lehega www.twitter.com, endast märku anda. Tegelikult on see sait omamoodi tore.

Ja mind vaevab hetkel täielik unetus. Mul hakkavad vist vaikselt päev ja öö omavahel kohti vahetama. Ja tegelikult ei ole see üldse tore, sest antud olukorras ei ole mõttetult üleval passimine ka kuigi progressiivne tegevus. Ja homme on jälle käes see hetk, kui ma ülesse ärkan ning õudusega kella vaatan, mis taas aega ajavahemikus 12-15 näitab. Ja vot siis tekib sisse eriti nõme tunne, et taas olen ühe päeva maha maganud. Ja kui kõigele lisaks vaatab aknast vastu hall sein, siis on tuju ka hetkega suurepärane. Juhhei!

Täna kirjutasin. Lihtsalt, mitte ühegi põhjuseta. Enda jaoks. Ja tegelikult hakkas kohe palju parem. Ja tundsin taas seda tunnet, mille tekitab rahuolu sellest, et midagi on paberile kirja pandud. Ja see tunne on hea.

4 kommentaari:

Mansu ütles ...

Otsisin sind Twitterist, aga ei leidnud. :(

Anne-Maria ütles ...

Hihi. :)

Anonüümne ütles ...

noo davai käige oma twitteri accoundid välja!

Anne-Maria ütles ...

sina käi enda twitteri account välja! ;)