You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. Either way I, don't wanna wake up from you.

Every night I rush to my bed. With hopes that maybe I'll get a chance to see you. When I close my eyes. I'm goin outta my head. Lost in a fairytale.Can you hold my hands and be my guide? And then I lie all by myself. I see your face, I hear your voice. My heart stays faithful. And time has come and time has passed. If it's good it's got to last. It feels so right when I think about it. I try to reach for you, I can almost feel you. You're nearly here and then you disappear.

Terves maailmas ei leiduks ka vist paremaid sõnu, kui neid, mis ülevalpool pesitsevad. Ei leiduks paremaid sõnu, mis kõike minu ümber, minu sees ning, nii uskumatu, kui see ka pole - ka minu unenägudes - kirjeldaks. Kuigi viimasel ajal ma kipun neid pisut vähem nägema, on need siiski ühe sisuga, või mõttega. Näiteks, unenägudes, kui ma kord näen nii uskumatult suurepärast nägu, siis on niivõrd raske ja kohutavalt kahju sellest lahti saada. Tõepoolest ei tahaks, et mõnikord need alateadvuslikud mõtted hetkedena minu une-ajal läbi saaksid. Aga tuleb tõdeda, et elus tuleb nii paljudest asjadest kord lahti lasta. Ka siis, kui see tundub niivõrd vale olevat, et rinnus lausa valus hakkab.

Tea, et sa tegid mu meele üsna kurvaks. Minu pea kohal varjutab päikest tihe, must pilv, mis sellega toob kaasa kõike muud, kui üdini head mõtted. Imelik, et alles eile olin ma meeletult heas tujus, kuid lihtsalt ühe hetkega kõik muutub ja ma oleks justkui teine inimene. Keegi tundmatu, keda ei tahakski tunda. Keegi, kellest kõik eemale hoiaksid. Keegi, kes kustutab teravaid haavu hinge tuues kõik hea, mis kunagi olnud on. Minu isiklik kurat, kes on justkui põrgust üles tõusnud.

Ma igatsen vaheaega. Ma igatsen oma rõõmsat tuju, mida ma hetkel nii väga vajaksin.

Kuulasin taaskord Coldplay viimase läbi. Ja ma tahaks siiamaani nii väga minna nende kontserdile. Vot see oleks juba elamus omaette. Ja ei väsi ka kordamast, et tegemist on väga väga hea plaadiga.
Ma olen juba nagu "Politseiakadeemiast" see Lassard, kes ütleb kogu aeg "many, many".

Aga kõige halva kõrvale ka midagi äärmiselt olulist. Ilusat sünnipäeva, G!

Kommentaare ei ole: