Where's your head at?

And baby when it's love, if it's not rough, it isn't fun. I won't tell you that I love you
Kiss or hug you. Cause I'm bluffin' with my muffin.

Minu pea on ilmselgetel põhjustel hetkel sõna otseses mõttes pilvedes! Just hetk tagasi lõppes uskumatu võistlus Vancouveris Whistleri olümpiapargis (HS 140). Terve nädalavahetuse olid seal ääretult head ilmastikutingimused (miinuskraade peaaegu et 10 ja päike päev läbi!) Kõigepealt laupäevast. Kolmandale kohale platseerus Matti Hautamäki ning teisele Wolfgang Loitzl. Minu suureks rõõmuks tegi nii uue mäerekordi (142 m) ja tõi ka võidu koju Gregor! Tänu sellistele suurepärastele hüpetele pidi Simon loovutama oma kollase särgi ja ka liidrikoha üldarvestuses. Tänane võistlus kujunes aga eriti närvesöövaks, sest viimases roundis olid vastamisi Gregor, tema tiimikaaslane Thomas Morgenstern ja soomlane Ville Larinto. Viimane tegi viimases ringis uskumatu hüppe (149m), kuid sealjuures pani maandumisel käed maha, millega kaotas kõik stiilipunktid. Kohe pärast teda sai Gregor maha sama pika hüppega, kuid paremate stiilipunktidega, peaaegu oleks suutnud ka telemargi teha. Tänu heale hüppele ja punktidele sai ta nii esikoha, kui ka kirja uue mäerekordi! Lihtsalt uskumatu! Ta on saavutanud oma parima vormi. Loodetavasti suudab ta seda hoida maailmameistrivõistlusteni Liberecis.

Aga ma olen uhke ka Adam Malysz'i kui ka Morgi üle, sest nad tulevad veel tagasi. Ja ma arvan, et see aeg ei ole enam kaugel.

MK-st ma parem rääkima ei hakkagi, muutun veel liiga ülemeelikuks. Üldises plaanis oli võistlus suurepärane, kuigi ma sain sellest ainult ühe päeva osa võtta (käisin täna hobikooriga valgas häält vägistamas). Kõigele heale lisaks sain ma endale ka Austria lipu! Ja ma sain teada, et mind näidati lausa telekaski. Kõige toredam oli siiski vist see, et ma nägin üle miljardi aasta Markot ja sain tema hämmastavalt mõnusat häält kuulda. Tõesti tore! Sky Plusi telgis sai ka lausa hämmastavalt naljakat aega veedetud. Tõesõna, ma olin seal peaaegu terve aja naerukrampides. Ja hoolimata sellest, et ma olen surmväsinud, on mu tuju laes ja üle pika aja oli mul tõesti suurepärane nädalavahetus, mida ei vahetaks mitte kui millegi vastu!




Kommentaare ei ole: