Where'd all the good people go? I have been changing the channels, I don't see them in the tv shows.

Sittin’ round feeling far away. So far away but I can feel the debris, can you feel it? You interrupt me from a friendly conversation to tell me how great it’s all gonna be. You might notice some hesitation 'cause what’s important to you is not important to me. Way down by the edge of your reason. Well it’s beginning to show.


Kõigepealt tahaksin ma mainida, et mulle peaks tõesõna püstitama suure ja uhke monumendi selle eest, et ma tänase killer-päeva üle elasin ning siiani normaalselt hingan ning ei leba mitte surnukuuris. Irooniline oli see, et hommikul oli kooli garderoobis aknalaual žilett. Üldse ei ajanud naerma, mkm!

Tegelikult hakkasin ma ühel ööl mõtlema, et mis saab siis, kui mu unistused ja teadagi suured lootused purunevad? Mis saab siis, kui kõik mu võimalused kokku kukkuvad? Mis siis saab, kui kogu mu elu otsustab nüüd ühel hetkel kannapöörde teha ning absoluutselt kõik, mis mulle tähtis ja oluline on, õhku lasta? Tuleb tunnistada, et sellistele hetkele, kuidagi kaugetele, kuid samas nii reaalsetele mõtetele, on pisut hirmutav mõelda. Ma ju ometi olen end tulevikus ette kujutanud kellegi paremana. Kellegi sellisena, et ma t õ e s t i oleksin vajalik ning saaksin maailmale midagi pakkuda. Aga mis siis saab, kui ma lõpetan ühel päeval Maxima leti taga morni näoga päevast-päeva inimestele kaupa müües? Aga ma siiralt loodan, et ma tõesti olen midagi rohkemat väärt saavutama...

Mõnikord on tore, kui inimesel on olemas keegi, kes talle ütleb, kui ta end halvasti tunneb või alavääristab, et ta on vajalik ja eriline. Nii nagu me kõik mingil moel indiviididena silma paista suudame. Aga sellegipoolest, vahel inimesed kipuvad unustama, kui tähtsad ja inimlikul moel ilusad nad tegelikult on. Ja ilusad sõnad teevad lihtsalt tuju heaks. Me peaks üleüldse rohkem inimestele välja ütlema neid ilusaid sõnu, mida me nende kohta parasjagu mõtleme, sest see muudaks nii mõnegi inimese päevad palju eredamateks. Ja üleüldse on maailmas niivõrd palju kurjust, mida peaksime oma heade omadustega tasakaalu viima. Sest ilma halvata pole ju ka head.

Ma tahtsin lihtsalt öelda, et ma olen ääretult tänulik, et sa, Martakallis, minu jaoks olemas oled ning ükskõik mis ajahetkel mind kallistaksid. See on meeletult armas.

Ja siiski mõtlen, kui tore see oleks, kui ma saaksin seista keset rannaliiva, tuul ning päike õrnalt silitamas mu nahka. Kui helesinine peaaegu läbinähtav vesi mu siniseid silmi pimestaks ning imestama paneks. Kui ma leiaks end kuulamas oma lemmilaulu. Ja kui tore oleks leida Sind sealt eest.

Malediividele. Viige.

3 kommentaari:

Sneaks. ütles ...

Mind? Ma teadsin, ma teadsin et Sa mind armastad! :'D

Mihkel. ütles ...

haha teil ei olnud etteütlus mingi Malediivide teemal?meil igatahes oli:D
ja ikka pole minu überkõva nurk comebacki teinud:'(

Anne-Maria ütles ...

:D Muidugi ma armastan sind, Siirikene! :D

Oli küll, aga mitte sellest ei ole see tahtmine Malediividele minna. Ja see pole ka oluline, kui aus olla! :)
Varsti, varsti.

Mihkel, palun ole nii kallis ja hakka oma looga tegelema.D: See oli juba väga hea, mida sa koolis rääkisid. A'la, et käisin seal, nägin toda toda, tegin seda seda:D ju nõu. Nüüd lisa kõigest oma grandioossed teadmised ja mõtted mängu!:D