I am Sasha Fierce.

Just hetk tagasi omandasin omale Beyonce uue albumi "I am Sasha Fierce". Ma ei oska midagi muud öelda, kui et see on üks parimaid albumeid, mille ma viimasel ajal enda arvutisse tõmmanud olen. Ja siiamaani ei väsi kordamast ega uskumast tõsiasja, et Beyonce on kõige võimsama ja ilusama häälega naislaulja terves maailmas. Minupoolne kummardus ja igavene austuse avaldus. Igatahes ma soovitan seda soojalt!
Toon allapoole ühe oma lemmiku video.

Iga päevaga aina rohkem. Nüüd ei ole enam kübekestki võimalust sellest lahti öelda. Liialt reaalne ja käega katsutav. Ühtlasi tahan öelda, et ma tunnen ennast nii kuradi hästi ja hetkel on tõepoolest tunne, et seda ei suuda miski ära rikkuda. Isegi mitte vene keel, mille pean esmaspäevaks pealuusse ajama. Tunne on võimas ja viimased päevad muudavad seda aina võimsamaks.

Gemini: You're only torturing yourself by running something through your head. Put it out of your mind! See Orkuti horoskoop paneb liigagi tihti täppi.


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tõepoolest parim naislaulja maailmas. :)