It's like a book elegantly bound but in a language you can't read just yet.

Tänane päev on siiani olnud täis üllatusi ja rõõmu. Kõigepealt võiksin vist alustada vormelist. Kui ma hommikul ülesse ärkasin ning mu vend ütles, et mingi Red Bulli auto seina sõitis, siis pidi mu süda saapasäärde kukkuma. Kuid õnneks ei olnud siis tegemist Vetteliga (siinkohal tänud RTL'ile, mis näitas kordust), sest ta sai omale kõige esimese positsiooni homses stardirivis. Kuigi ma olin Vetteli maailmameistriks tuleku lootused juba eelmise võistluse lõpuga Singapuris maha matnud, suutis ta jälle üllatada ning lootuse taastada, kuigi see võimalus on imetilluke. Aga tuleb mainida, et tänane Jaapani GP kvalifikatsioon oli kõige õnnetusterohkem, mida mu silm iial näinud on - kokkuvõttes 6 väljasõitu. Kuid homme tuleb varakult ülesse ärgata ning pöialt hoidma hakata.

Ja siis jõudis järg kauaoodatud suusahüpete kätte. Võistlus toimus siis Klingenthalis (GER) ning tegemist oli omakorda Summer GP viimase võistlusega. Mõõduvõtt oli põnev ning Gregori võit Robert Kranjec'i ees tuli napilt. Kolmandaks jäi Harri Olli. Kuid ometi ta tuli ning Schlieri staatus kui mees, keda pole kunagi Klingenthalis suudetud võita jäi püsima. Siiani on kõik viis võistlust Vogtland arenal tema nimele jäänud. Ja see on üle mõistuse vahva! Kuid kahju oli norralastest, sest nad spetsiaalselt treenisid võistluseelselt Klingenthali mäel ning neil ei sujunud asi alguses kuigi ootuspäraselt. Parim tulemus jäi Johan Remen Evenseni kätte siiski üheksanda koha näol. Nüüd tuleb jääda igatsevalt ootama talvehooaja algust, mis tõotab tulla läbi aegade kõige huvitavam hooaeg üldse!

Tegelikult kaalun ma siin päris tõsiselt eraldi mingi spordiblogi loomist, sest nagu näha senine sissekanne muud ei sisaldagi ning nendel, kes lugema satuvad, võib päris igavaks asi muutuda. Eriti, kui sport eriti nende maitsele ei sobi. Kuid jah, eks ma üritan end talitseda. Võite vabalt selle kohta arvamust avaldada...

Kuid kas ainult mulle tundub, et nädalavahetused kipuvad aina lühemaks ja lühemaks jääma? Siis, kui rõõm nädalavahetuse saabumisest lõpuks pärale jõuab, on käes pühapäeva õhtu ning vastu vaatab järjekordne tülpimust ja õppimist tõotav nädal. Võib-olla on asi minu planeerimises ning aja jaotamises, aga mulle oleks ühte lisapäeva vaja, et tegeleda nende asjadega, millega ma nii väga tegeleda tahaksin. Näiteks lõpuks asuda iseseisvalt õppima soome keelt (Jah!) ja lugeda raamatuid, mis kapinurgal ootavad.


Muusika: Death Cab For Cutie - I Will Possess Your Heart. Hüpnootiline.

Kommentaare ei ole: