Freedom can be freezing, take a picture from the pretty side.

Olen märganud, et mu unistused, võib öelda ka soovid, mis kunagi tundusid olevat kõrgete pilvede peale õhulossidena rajatud, muutuvad päev päevalt aina realistlikumaks. Ja see teadmine on rõõmustav. Mulle hakkab vaikselt pärale jõudma, mida elult ootan ning eelkõige mida ma kõige rohkem tahan. Ja mille eest olen valmis võitlema. Kuigi kõik ei ole veel klaar nagu allikavesi, liiguvad asjad paremuse poole. Ja see on vist hea asi.
Üks mõte kummitab pidevalt peas ning tõetera nendes ilmutab end üha sagedamini. Inimesed ei tohiks end tõepoolest siduda asjadega, mis rõõmu ei valmista ning päeva oma olemasoluga päikselisemaks ei muuda. Ühiskonna standarditest kõrvalekaldumine võib mõnikord inimhingele kasulik olla ning elu pisut nauditavamaks ja elamisväärsemaks muuta. Ja kui kõrvalekalle soovitud eesmärki endaga kaasa ei too võib alati vanale rajale tagasi laskuda. Üritamine kätt otsast ju ometi ei võta.

Täna on olnud üsna produktiivne päev, olenemata sellest, et ma magasin kuni hiliste lõunatundideni. Süüdlaseks võib pidada raamatut, mida poole ööni lugesin. Kuid sellegipoolest on tunne, et ma arenen pisut ja sellest üüratult lühikesest vaheajast võib isegi asja saada. Ja see tunne on vahva.

Ma hoian end tagasi, mõtlen ja näen asju hoopis uuest kummalisesst valgusest. See tunne tõmbab mind enesega mõtlematult keerisesse...ja ma ei puikle vastu. See meeldib mulle. Teadmatus asjade ees võib mõnikord olla üsna meelierutav.

It made me smile.

Muusika: Paramore - Brick By Boring Brick

Kommentaare ei ole: