Reamonn - Reamonn.

Kuna ma siia miskit oma elust kirja panna tõesti ei oska, vähemalt hetkel, siis otsustasin, et lisan siia veel ühe sissekande ühest heast kauamängivast. Reamonni samanimeline album. Täiesti pekkis (jah, just sellist sõna ma kasutangi), kui hea see album on. Kõik lood on omamoodi sõnumiga või mõttega ning meloodia ja sõnad moodustavad omavahel terviku. Tõesti, ei oska ära kiitagi, kui hea plaadiga tegemist on. See on lausa käsk kõigil see endale omandada, sest tõesti, tegu on tõeliselt hea kauamängivaga. Midagi, mis mulle hetkel ideaalselt sobib. Ehk sobib teilegi.

Ja luban, et varsti panen siia miskit tarka kirja. Ehk pärast laulupidu, mida ma juba pikisilmi ootan!

2 kommentaari:

Gerda ütles ...

ma loodan sind laulupeol näha, mis siis, et ma ise ei laula üheski kooris, aga olen pealtvaatajate hulgas ja ehk trehvab nägemagi :)

Anne-Maria ütles ...

Jaaaaa! See oleks äärmiselt tore. :) Sind tahaks küll seal kohata. Khih.