I see the sparkle of million flashlights.

Raporteerin kiirelt. Kell on 3.40 öösel, õigemini hommikul. Päike hakkab varsti juba tõusma, kuid minu uni on kadunud kui tina tuhka. Öö ja päev on tõsiselt vahetanud oma kohad. Ehk võib öelda, et selle koha pealt on lood halvasti. Nett on muutunud uskumatult aeglaseks viimastel päevadel, on vist otsustanud mind kiusama hakata. Mis ka õnnestub! Üldiselt olen palju aega maganud. Ning selle osa päevast, mil ma end voodist välja olen lohistanud, veedan ma tegutsedes. Loen, jalutan ning mõnikord satun isegi päikse kätte. Ja vanatädil olen ka külas käinud. Lõbus! Meeleolu on rõõmus. Muusika: The Black Ghosts - Full Moon.

Ilusat varahommikut kõigile ööloomadele!

This ice feels so thin. I think I'm falling in. So sweet as you are, I think I'm learning to swim.

Kommentaare ei ole: